piątek, 14 czerwca 2013

Nowe włóczki

Zakupiłam nowe włóczki - śliczne bawełny, lub mieszanki z bawełną:


Niebieski Jeans na sweterek dla Młodszej.


Te kolory Jeansu na sweterki dla Młodszej i dla mnie :)


Ta bawełna na tuniczkę dla Młodszej, o taką:


Tę zrobiłam dwa lata temu, nosi się świetnie, jestem baaaardzo zadowolona - piorę w pralce, nie mnie się, nie wyciąga, dziecko biega w niej non stop. Najpierw była to sukienka, teraz robi za tuniczkę :) Zrobię jeszcze jedną - przyda się :)

Kiedy będę miała urlop?... Ja chcę już do drutów!

Miłego weekendu!!!!
Asia




4 komentarze:

  1. Super zakupy! :) Ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te cieniowane są piękne i naprawde dobre gatunkowo.Przynajmniej ja nie mam zastrzeżeń

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy!Tuniczka będzie śliczna,pozostałe prace pewnie też,pozdrawiam,Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. oj to się będzie działo:)) z niecierpliwością będę czekać na efektu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń