czwartek, 21 listopada 2013

Żółty komplet

Zrobiłam drugą - poprawioną wersję żółtej czapeczki szydełkowej. Dorobiłam do niej szalik:


Szalik wyszedł długaśny a wąski, ale nie zamierzam poprawiać - Mała owija się nim trzy razy.


Czapka leży dobrze - nie podjeżdża, trzyma się na główce :)
Zaczęłam zatem drugą - tym razem od góry - bo chyba tak powinno się dziergać czapki, o czym nie wiedziałam :)


Czapeczka jest robiona na specjalne życzenie Córci - chce mieć czapkę tęczową! Czyli - będzie bardzo kolorowo! Super, chętnie pobędę w świecie bajecznych kolorów, bo mam trochę dość ciemności listopadowych... Widzę, że sporo z Was narzeka na przesilenie jesienne i w związku z tym - robi kolorowe chusty, czapki, kocyki. Dobrze, że mamy taką "odskocznię" od szaroburej rzeczywistości zza okna :)

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny!
Miłego dnia!
Asia



17 komentarzy:

  1. Super wygląda komplecik z tymi czerwonymi dodatkami !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda komplecik. Taka robótkowa odskocznia rzeczywiście się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, rzeczywiście, żółty to taki ciepły kolor :)

      Usuń
  3. Asiu jak jest już od góry to jeszcze zmień ścieg:) na słupki,bo półsłupkami to dość sztywne wychodzi.Albo jak chcesz zimowy scieg to daj mi maila,podam namiar:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję ślicznie!!! Z chęcią się nauczę czegoś nowego :) Nie robię czapki słupkami, bo wydaje mi się, że będzie ją przewiewał wiatr.
      Mój mail: jsmola@wp.pl
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny i wesoły komplecik. Ja również lubię czasem na kolorowo.
    To chyba najlepszy sposób na szaroburą pogodę.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Super energetyczny komplecik - w sam raz na jesienne chłody.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplecik na głowę młodej damy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny, super kolor na zimę, a nie tylko szare i białe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super komlecik!Dobrze ,ze szal dluzszy to cieplej w zimie bedzie!!!!A czapeczki jestem bardzo ciekawa :) Lubié takie kolorowe twory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Alu, czapkę tęczową zaraz pokażę :)

      Usuń
  9. Komplecik śliczny, świetne kolorki w sam raz dla małej panienki:)

    OdpowiedzUsuń