środa, 29 czerwca 2016

Różowy sweterek i akcja WZW

Różowy sweterek z baby Alpaki Silk skończyłam jakiś czas temu. Nie mam zdjęć na sobie, bo Nadworny Fotograf jest na wyjeździe. Zatem - pokażę go dziś "na płasko", a zdjęcia na mnie ukażą się nieco później. Sweterek to bardzo ciekawy projekt, stworzony przez koleżankę-dziewiarkę Gosię. Gosia opracowała wzór do pach. Ma ciekawą konstrukcję, bo - jak będzie można zobaczyć na zdjęciach - ma raglan, ale robiony nieco inaczej - taki obniżony. Robimy go w kilka dziewczyn razem - jest to taki nasz "razemrobiony" :) Ale od pach każda z nas mogła puścić wodze fantazji i dalej robić po swojemu. Ja zdecydowałam się na baaardzo lekkie taliowanie i wykończenie ażurem.
Zdjęcia nas - dziewiarek - w naszych swetrach też będą :)
Oto mój - różowy:




Włóczkę tę zakupiłam na sweter dla córci. Niestety, przeszedł jej zapał na różowy kolor, a włóczka została. Ponieważ ma ładny pastelowy kolor, postanowiłam zrobić sobie z niej sweter. Ale ... brakło mi na rękawy! Miałam włóczkę o takim samym składzie - Lace Drops - cieńszą. Przerabiałam ją podwójnie. Gdy zrobiłam pół rękawa, zauważyłam, że kolor nieznacznie się różni od Baby Alpaki Silka... No i mam rękawy w innym kolorze. Mnie to w sumie nie przeszkadza. 
Sweter zgłaszam do akcji WZW, jako dzieło czerwcowe, chociaż powstało w maju. Wykorzystałam włóczkę dłuuugo leżącą w moich zapasach, co niezwykle mnie cieszy!

Dziękuję za Wasze odwiedziny, miłe komentarze, witam serdecznie nowych Obserwatorów!

Miłego dnia!

Asia

PS. Wpis z akcji WZW będzie opublikowany po 6 lipca.



15 komentarzy:

  1. Sweter oczywiście piękny, już to mówiłam :) Ażur świetnie pasuje do tego koloru - przez to sweterek staje się taki delikatny i zwiewny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Już nie mogę się doczekać wspólnej sesji :)

      Usuń
  2. Sweter oczywiście piękny, już to mówiłam :) Ażur świetnie pasuje do tego koloru - przez to sweterek staje się taki delikatny i zwiewny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, doskonale zagospodarowałaś ten pastelowy róż. Sweter jest śliczny, ażurek nadaje mu lekkości, no i kolorek dla Ciebie bardzo idealny. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla mnie druty to nadal czarna magia i po cichu mam nadzieję że od Was się czegoś nauczę :) Sweterek cudo, a ile dziubania musiało przy nim być, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczymy! Oczywiście :) Dziubania było trochę, bo to druty 3 mm, ale przyjemnie się robiło, a to jest najważniejsze :)

      Usuń
  5. Rewelacja ! Bardzo mi się podoba takie dzierganie rękawów i jestem bardzo ciekawa Waszych sweterków.
    A Twój jest po prostu doskonały :-) Nie mogę się doczekać zdjęć z Tobą w sweterku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zdjęć założę białą albo granatową spódnicę - powinno to ładnie wyglądać. Rękawy są inne, widać to, ale ten kontrast jest delikatny, na szczęście :)

      Usuń
  6. Już widzę, że to jest fajny sweterek, o ciekawym fasonie. Jestem bardzo ciekawa jak wygląda na Tobie :) Jak układa się golf ( czy to jest golf ?).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest golf, ale zastanawiam się, czy aby go nie podszyć pod spód - wtedy powstałaby taka ciekawa stójka. Ten golf, z racji "lejącej" włóczki tak zwisa. Niby miał zwisać, ale w przypadku mojego swetra nie wygląda to ładnie, ale już u koleżanek, które obiły z innej włóczki, było super! Muszę przemyśleć to :)

      Usuń
  7. Cudowny fason i kolor. A ażur pięknie się prezentuje. Również jestem ciekawa jak układa się góra sweterka. Czekam więc na więcej zdjęć.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyszedł Ci ten sweterek; i kolorki pastelowe też lubię. Poza tym ażury w pastelowych barwach prawie zawsze ślicznie wyglądają.
    Ja również jeszcze nie zdążyłam się swoim sweterkiem (z naszej akcji razemrobienie) pochwalić na blogu i też z powodu braku fotografa :) :)
    Pozdrawiam gorąco
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyszedł choć kolor nie mój:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny fason tego sweterka - zapewne świetnie prezentuje się na Tobie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń