piątek, 19 sierpnia 2016

Biała bawełniana bluzeczka

Wróciłam z wakacji, wypoczęłam, widziałam piękne miejsca :) Na wyjeździe raczej mało dziergałam, bo sporo spacerowaliśmy i spędzaliśmy czas na świeżym powietrzu. Ale po powrocie udało mi się dokończyć rozpoczętą białą bluzeczkę. Oto ona:



i tył:


Robiło się ją bardzo przyjemnie. I wreszcie mam własnoręcznie wykonaną białą bluzkę!

Dane techniczne:
włóczka: Sonata (ze starych zapasów)
druty: 3,5 mm i 4,5 mm
wzór: z głowy :)
zużycie: troszkę ponad 200g

Bluzeczkę zgłaszam do akcji WZW i ogromnie się cieszę, że ją zrobiłam :) Włóczki mam jeszcze sporo, ale zrobię coś z niej, na pewno.

A teraz kilka zdjęć tego, co widziałam:






Dziękuję za odwiedziny! Idę teraz do Was - zobaczyć, co porabiałyście w tym czasie, jakie piękne rzeczy stworzyłyście :)
Miłego dnia!
Asia










20 komentarzy:

  1. Bluzeczka jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu super bluzeczka! Na pewno jest bardzo uniwersalna! Świetnie Ci w niej, ale głowę mogłabyś dorzucić... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ulu! Zdjęcia bez głowy, bo robione na szybko, tuż przed wyjściem do kina, a ja ostatnio na zdjęciach mam głupie miny. Nie chciałam ryzykować :)

      Usuń
  3. Ładna bluzeczka:) Sonaty na drutach nie przerabiałam tylko na szydełku zresztą już cały zapas wyrobiłam:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zaczęłam tą bluzkę robić na szydełku, ale jakoś sztywna mi wychodziła. A jak wzięłam większe szydełko, to splot jakiś taki rozlazły mi wychodził. Ale ja mam małe doświadczenie jeśli chodzi o szydełko, więc pewnie dlatego. No i w końcu zdecydowałam się na druty :)

      Usuń
  4. Piękna bluzeczka i cudowne zdjęcia z wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj weekendowo i niech Ci tam zagra co sobie wymarzysz 😊 bluzeczka przeurocza, cudownie w niej Ci! Pozdrawiam serdecznie ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna bluzeczka; kolor i fason ma taki pasujący do wszystkiego.
    Przypomniałaś mi;- Sonatę to i ja gdzieś w swoich zapasach mam :).
    Fajne fotki z wakacji; tylko co tak mało :)
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna bluzeczka :-) Piękna :-)
    Super zdjęcia z wakacji - wspaniałe widoki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajną bluzeczkę sobie wyczarowałaś na drutach.
    pozdrawian

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie również podoba się ta bluzeczka. Przewiewna i ma ciekawe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna bluzka .Świetny wzór. Zdjęcia śliczne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! Przyjdź w niej na spotkanie! Już tęsknie, choć jeszcze zażywam włoskiego słońca. Byłam też we włoskim raju - włóczkowym! Beata Sal

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie ją sobie wymyśliłaś i stworzyłaś. Super wyglądasz w takim fasonie :)
    Pa, Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzeczka na prawdę bardzo piękna. Uwielbiam Sonatkowe udziergi! Wakacyjne fotki cudne i miejsca ciekawa.Zdradź gdzie byłaś na wakacjach w tych pięknych plenerach. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzeczka jest po prostu przepiękna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna bluzeczka.Asia kiedy Ty znajdujesz czas na dzierganie. Mi czas jakoś tak szybko umyka .....
    W wolnej chwili odezwij się.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń