środa, 14 lipca 2021

Nowe miejsce, nowe motki, nowa bluzka

 O tym, że trzeba marzyć, wiem. Bo marzenia się spełniają - trzeba tylko bardzo mocno chcieć je zrealizować. To "chcenie" determinuje człowieka do działania.

I moje marzenie właśnie się urzeczywistnia. Jestem w nowym miejscu. Miejscu pięknym jak z bajki, położonym malowniczo, miejscu cichym i spokojnym. Do tego miejsca zabrałam nowe motki. Część od Asi, a część z innego sklepu. Oto one, w nowym miejscu:



Z różowego motka powstanie przód bluzki-nietoperza dla córci. Z błękitnego - bluzka szydełkowa dla mnie. Szaro-różowy motek i melanżowy - to prezenty od Asi (Asiu - dziękuję!). Z melanżu powstanie sweterek a z szaro-różowego - chusta.


Te motki zakupiłam w tym sklepie - powstanie z nich krótka chusta i kolorowa czapka na jesień dla córci do jej szarej kurtki.


A z tego szalonego motka powstanie bluzka dla mnie.

Właśnie robię bluzkę szydełkiem. Pomagają panie z grupy, w której wspólnie dziergamy. Na razie mam tyle:



Robi się ją bardzo ciekawie, ale już prułam ją trzy razy - pomyliłam się. Góra bluzki powstaje z motka od Asi, dół będzie z motka bambusowego.

A takie okoliczności przyrody towarzyszą mi codziennie:





Pozdrawiam Was serdecznie i - do zobaczenia wkrótce!

Asia




10 komentarzy:

  1. Tyle piękności to będzie się działo.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mam nadzieję, że uda mi się wyrobić te motki :)

      Usuń
  2. Miejsce ciche i spokojne.. Jak z bajki.. aż zazdraszczam:) Fajne fotki i zapowiedź nowych dzierganek, moteczki mają piękne kolorki. Pozdrawiam i czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolory mają motki:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważyłam się na szalone jak dla mnie kolory. Większość jest dla córki, ale i dla siebie wybrałam tym razem kolory inne niż zazwyczaj.

      Usuń
  4. Ciszy, spokoju i wolno płynącego czasu Ci życzę w tym cudownym miejscu. Masz co robić 😁tyle pięknych motków jest z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przebogaty koszyczek - od kolorów aż się kręci w głowie! Życzę udanego wypoczywania i dziergania! Kiedy Ty to wszystko zrobisz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie :) Tu czas nieco inaczej płynie, ale i obowiązków, nawet tych przyjemnych, jest trochę. Pomału przerabiam :)

      Usuń