środa, 11 października 2023

Wspomnienie lata...

 Niespodziewanie szybko przyszedł przejmujący chłód... Zmuszona byłam poszukać szali i chust, co nie było łatwe w poremontowej rzeczywistości. A teraz, siedząc z kubkiem gorącej herbaty i przeglądając zdjęcia trafiłam na naszą rodzinną sesję z lata. Przyjechała do nas moja ukochana Pani Fotograf - Iza - i spędziła z naszą rodziną popołudnie. Był straszny upał, pamiętam. Siedziałam w lnianej sukience i kapeluszu na głowie, a ręce miałam zajęte robótką w czasie, gdy pozostali członkowie rodziny szykowali się do zdjęć. 

Oto dwa ujęcia robione z ukrycia:



Bluzka, która powstaje na zdjęciu, wyszła do niczego i poszła do sprucia. 

Za to wyszła mi inna - o ta:



Dane techniczne: 

włóczka: Motek Mystery Box w kolorze "Leśna wycieczka" z edycji limitowanej, ma dodatek tęczowej nitki, co powoduje wyjątkowe przejścia kolorów, 1650 m (nie zużyłam całego), 4 nitki;

szydełko: 3 mm;

wzór: "Taniec Romy" od Farbenka Szydełkuje


Bluzka powstawała dosyć długo, bo 6 tygodni, a robiłam ją w ramach CAL-u, gdzie autorka wzoru objaśniała krok po kroku jak tę bluzkę zrobić. Uczestniczki uwijały się raz-dwa - potrafiły zrobić taką bluzkę w dwa tygodnie! Ja oczywiście miałam ślimacze tempo i mam bluzkę akurat na jesień pod marynarki czy swetry. Prawdę powiedziawszy, to ona na lato nie bardzo się nadaje, bo raz, że jest dosyć gruba, a dwa, że to mieszanka bawełny i akrylu, więc nie jest jakaś bardzo przewiewna. 

Ale muszę przyznać, że lubię ją i podoba mi się!

A teraz na drutach mam szal z motka, który pokazywałam w poprzednim poście:


Na koniec - zdjęcie z lata:


Trzymajcie się ciepło!


Asia


7 komentarzy:

  1. Kolorystyka bluzki "Leśna wycieczka" jest zachwycająca. Sama bluzka pięknie prezentuje się na Pani. Jest wyjątkowa, urodziwa. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny sweterek w jesiennych odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są takie wspomnienia. Letnia bluzeczka przyda się na różne okazje. I na leśną wycieczkę i na zakupy i do kawiarni na ciacho!
    Dobrze mieć taki uniwersalny ciuszek w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, piękna bluzeczka w cudnym kolorze "leśna wycieczka"....
    i te wspomnienia lata , które są bardzo rozgrzewające patrząc za okno gdzie szaro, buro, deszczowo. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wcześniejszy wpis to mój .... wrzuciło jako anonimowy :)
    Odezwij się czasem ....
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnie się czytało Twój post. Dziękujemy za tak przystępne udostępnienie tematu!

    OdpowiedzUsuń