wtorek, 4 lipca 2017

Akcja WZW - 6/2017

Akcja Wykorzystanie Zalegających Włóczek ma na celu.... wykorzystanie zalegających włóczek ;)
         Po prostu dziergamy z motków, które mamy w szafach, szufladach, pudełkach i innych zakamarkach naszych czterech kątów.
Dziergasz sobie swobodnie to na co masz ochotę, bez presji czasowej  - no po prostu czysty relaks.
Co miesiąc będziemy publikować podsumowanie naszej akcji i tworzyć galerię prac. Posty będą pojawiać się naprzemiennie - raz na blogu Mijające Chwile 2, raz na blogu Zielony Kamyk.
Jeżeli chcesz, aby Twoja praca znalazła się w galerii wystarczy, że w komentarzu zostawisz link do swojego posta.

Prosimy, aby linki z pracami lipcowymi zostawić w komentarzach pod tym postem.


Na początek mini galeria prac czerwcowych:

1. Chusta w ślicznych melanżowych kolorach, wykonana przez A. Bo (klik) :



2. Tunika, wykonana szydełkiem tunezyjskim przez Bevę (klik) :



3. Skarpetki zrobione przeze mnie (klik) :



Za miesiąc opublikujemy galerię prac lipcowych:) Wpis podsumowujący pojawi się na blogu Justynki

Poproszę o pozostawienie linków z pracami lipcowymi pod tym postem.

Uwaga:
Wklejając link do swojego posta wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas zdjęcia w celu stworzenia galerii (skopiowanie ze swojego bloga i publikację na blogu Mijające Chwile 2 oraz Zielony Kamyk).
Zapraszamy do wspólnej zabawy



Asia i Justyna



9 komentarzy:

  1. Fajna inicjatywa. Też mam sporo resztek. Przymierzam się do ich wykorzystania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobry sposób na wykorzystanie tego, co zalega :) Przynajmniej powstają pożyteczne i ładne rzeczy. A przy okazji - robi się miejsce na nowe moteczki :)

      Usuń
  2. Ja w sumie cały czas resztkowo,spróbuję dołączyć,http://niesfornedruty.blox.pl/2017/07/wpis.html
    Tytuł to Serwetki dwie,nie wiem czy dobrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu - bardzo się cieszę, że dołączyłaś do nas! Zrobiłaś śliczne serwetki. Mam tylko problem z zostawieniem komentarza pod Twoim postem - system chce hasła, a ja nie wiem, o jakie hasło chodzi... Może jakoś uda mi się zostawić u Ciebie ślad po mojej wizycie.

      Usuń
  3. Czerwiec mi umknął, ale w lipcu oczywiście się dołączam! :)
    https://made-by-ula.blogspot.com/2017/07/kocyk-dla-juniora-nr-1.html?m=0
    W sierpniu też mam nadzieję będę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz pierwszy dołączam do wyzwania. Tutaj link do mojej chusty wykonanej z jednego motka zalegającej włóczki: https://ponitcedoklebka.blogspot.com/2017/07/letnia-chusta.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nadal 'igielnikowo': http://tiny-handmade.blogspot.com/2017/07/szydekowe-igielniki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha! i udało mi się jeszcze raz dołączyć w lipcu! :)
    https://made-by-ula.blogspot.com/2017/07/kocyk-pika-nozna-nr-2-dla-juniora.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne prace, podziwiam pomysłowość :)

    OdpowiedzUsuń