wtorek, 26 stycznia 2021

Sweterki na mnie

 Małgosia Mao upomniała się o zdjęcia zrobionych przeze mnie sweterków na mnie.

W weekend zrobiliśmy jako-taką sesję w mieszkaniu. Oto jej efekt:

Sweterek, który ostatnio pokazywałam, czyli Three Brides:




Linia ramion nie leży dziwnie, jest wygodna.

A poniżej - sweter szydełkowy:



Sesja nie mogła się odbyć bez wszędobylskiej Luny:


Modelka ze mnie żadna, ale nie o to chodzi - mam nadzieję, że widać na zdjęciach, jak te sweterki leżą, jak wyglądają "na ludziu".

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia!

Asia









10 komentarzy:

  1. Asia, ludź bardzo ładny. Sweterki również.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne sweterki, profesjonalnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten łososiowy szydełkowy to raczej próbny, bo pierwszy raz robiłam sweter szydełkiem. Ale miło mi słyszeć, że wygląda profesjonalnie :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie prezentują się oba sweterki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i oba są super. Żałuję, że z szydełkiem mi nie po drodze. Pozdrawiam😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja z drutami już długo działam, z szydełkiem w sumie od niedawna - odnoszę wrażenie, że łatwiej jest robić szydełkiem iż na drutach.

      Usuń
  5. Świetne sweterki.Fajnie leżą i wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń