niedziela, 3 stycznia 2021

Szydełkowy łososiowy sweter i Nowy Rok

 Skończyłam bardzo szybko szydełkowy sweter, którego zapowiedź pokazywałam już. Robiłam bo w poprzek.







Dane techniczne:
Wzór: z głowy.
Szydełko: 3,5 mm
Włóczka: Kokonek merino-akryl (pół na pół), czteronitkowy.
Zużycie: 1570 m (brakło mi kilkunastu metrów).

Bardzo go lubię i noszę prawie codziennie. Jest szeroki, miło luźny, ma ładny dekolt, pomimo robienia go na szydełku jest sprężysty, nie jest zbity, zbyt zwarty. Kolorystycznie wpasował się w moją aktualną szafę.
No i ogromnym plusem takiej robótki jest to, że powstał bardzo szybko w porównaniu z robótką na drutach.



Mamy Nowy Rok. 
Kochani - życzę Wam, aby ten rok był normalny, aby wróciło to, co mieliśmy kiedyś - kontakty z ludźmi, odwiedziny, rozmowy, aby nikt nie bał się już o zdrowie swoje i swoich bliskich. Życzę Wam, aby ten rok pomógł zrealizować swoje pasje i plany, aby był po prostu spokojny i łaskawy.
Wszystkiego dobrego!

Asia


7 komentarzy:

  1. Sweterek jest rewalacyjny! Widziałam też na Tobie, więc wiem, że pięknie leżym :-)
    W rozpoczynającym się roku życzę Ci więcej takich udanych udziegów:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja długo nie mogłam uwierzyć, że będzie mi dobrze w stonowanych kolorach. Teraz bardzo je lubię :)

      Usuń
  3. Oooo, podziwiam taki sweter na szydełku, brawo Ty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten szydełkowy sweterek! Piszesz , że wzór z głowy, a według jakiego schematu zrobiłaś ten środkowy panel?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń