poniedziałek, 29 marca 2021

Sweter w kolorach beżu

 Sweter w kolorach beżu jest gotowy. Robiłam go pod wpływem impulsu - dobrałam motki, które leżały sobie, każdy w innym kolorze i długości. Prosta forma, wzorek prosty - cały urok (moim zdaniem) tkwi w błyszczących fragmentach i oczkach podnoszonych na przodzie:




Dane techniczne:
Wzór: z głowy.
Druty: 3 mm.
Włóczka: resztka kokonka 4-nitkowego, Alpaka Boucle Drops, Alize Angora Gold (to ta z cekinami), merino.
Zużycie: około 350 g.

Sweter jest ładny, ale na płasko. Ja raczej nie wyglądam w nim dobrze... Wyprałam, zblokowałam i zobaczę - albo go przerobię, albo zostawię jak jest... 
Tymczasem mam trzy inne projekty - dwa szydełkowe i jeden drutowy. Ale o tym następnym razem.

Dziękuję ślicznie za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie! Miłego dnia!

Asia







5 komentarzy:

  1. Szkoda byłoby po poświęceniu wielu godzin pracy nad sweterkiem później go nie nosić. Ale wiem z doświadczenia, że czasem tak jest. Najfajniejsze w dzierganiu jest to, że włóczkę można odzyskać i zrobić z niej coś innego. Może się jeszcze zaprzyjaźnisz z tym sweterkiem - ładnie połączyłaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozważam przerobienie jej na kamizelkę z dłuższym tyłem. Niech poleży troszkę i nabierze mocy :)

      Usuń
  2. Sweterek uroczy. Szkoda go przerabiać. Może masz w otoczeniu kogoś komu się spodoba i do kogo będzie pasować. Zawsze można zrobić komuś wyjątkowy prezent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też jakieś rozwiązanie! Dlatego wyprałam i schowałam na razie do szafy.

      Usuń
  3. Śliczny sweterek! Nie rozumiem jak to możliwe, że nie wyglądasz w nim olśniewająco. :)))

    OdpowiedzUsuń