czwartek, 18 marca 2021

Chusta "Heart Silence"

 Chustę o ślicznej nazwie "Heart Silence" ukończyłam. Tak się prezentuje:





Dane techniczne:
szydełko: 3 mm
włóczka: Baby Alpaka Silk Drops, Fabel Drops, skarpetkowa Alize, której nazwy nie pamiętam, Lanagold Fine

Chusta wyszła baaaardzo duża, ciepła, bo powstała głównie z wełny owczej i alpaki, jest miękka. Do jej zrobienia wykorzystałam wszelakie resztki, które były dostępne w domu. Resztek było całkiem sporo, bo Baby Alpaki Silk 200 g, Fabela 100g, dwie resztki skarpetkowej Alize, w sumie około 100g i 500 g Lanagold Fine - sporą ilość pochłonęły frędzle, które musiałam dodać jako wykończenie :)

Chustę robiło się niezwykle przyjemnie - dowodem na to jest fakt, że wyparła niestety mój haft... I już myślałam, że wrócę do haftu, gdy przyszedł nowy motek na kolejną chustę... Oczywiście zaczęłam ją.
Lubię chusty. Noszę je jako szaliki, które można z powodzeniem przemienić w okrycie ramion czy całych pleców w razie potrzeby. Ta chusta była robiona z myślą o pewnym miejscu, o którym marzę. A tymczasem doskonale się sprawdza jako narzutka w pracy zdalnej :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia!

Asia




8 komentarzy:

  1. Ale fajna wyszła 😍 lubię takie duże. Bardzo mi się podoba i można zutylizować pojedyncze motki, fajny ten wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba :) To prawda - takie projekty dają możliwość wykorzystać wszystko, co gdzieś tam leży i czeka, a nie ma tego za wiele :)

      Usuń
  2. Dzięki za link wcześniej jej nie widziałam a jest bardzo ładna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykorzystane resztki:) Bardzo Fajna chusta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chusta jest baaaardzo ciepła :)

      Usuń
  4. Ależ się zdziwiłam, że chusta zrobiona jest z tylu różnych włóczek. W ogóle tego nie widać. Wydaje się jakby była robiona z jednego motka ombre :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, miło mi to słyszeć. Starałam się dobrać jakoś kolory, chociaż początkowo nie zapowiadało się dobrze - wydawało mi się, że nie mam na tyle pasujących do siebie motków.

      Usuń