środa, 2 czerwca 2021

Środa z niebieskim resztkowym swetrem

 Niebieski sweter planowałam zrobić sobie na jesień - wtedy są temperatury akurat na takie wdzianko. Ale niespodziewanie sweter okazuje się być na teraz :) Robię go. Wprawdzie wolno, bo i innych zajęć mam sporo ostatnio, ale przybywa go:





Jak widać - robię drugi rękaw. Zdecydowałam się na rękawy w jednym kolorze, bo brakłoby mi włóczki, z której robiłam korpus.
Korpus będę wydłużać z tyłu - chcę zrobić dłuższy tył z pomocą rzędów skróconych.

Sweter tak naprawdę jest do zrobienia w tydzień! Konstrukcja jest ciekawa, opis łatwy i zrozumiały, rękawy, dzięki spadzistej i wydłużonej linii ramion rosną w oczach. 
Mnie idzie wolniej, bo mam kilka rozpoczętych projektów, i pracy ostatnio sporo. Ale co tam! Zaczęłam kolejną robótkę:


Powstaje z takich motków:



O chuście tej napiszę innym razem, bo to historia, do której potrzebuję zdjęcia z pewnego miejsca :)

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej środy!

Asia








20 komentarzy:

  1. Fajny sweterek powstaje no i chusta będzie olbrzymia sporo tej nitki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taki mam zamiar - zrobić sporą chustę. Taką, żeby zawinąć się w nią jak w koc.

      Usuń
  2. Obie rzeczy bardzo się przydadzą jeśli dalej będzie tak zimno jak do tej pory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter tej wiosny na pewno się przyda. Z niecierpliwością czekam na chustę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt- nawet na wieczory przyda się, tak że warto zrobić go jak najprędzej :)

      Usuń
  4. Fajny będzie sweter:) kolory chusty śliczne, czekam na wpis o niej i ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba :) Historia chusty jest dla mnie wyjątkowa, musze tylko pojechać w pewne miejsce i zrobić zdjęcie.

      Usuń
  5. Asia na takie lato jak się zapowiada to sweterek przyda się w sam raz. A że jest w kolorach niebieskich jak morze to można, powiedzieć, że jest właśnie bardzo wakacyjny 😜 a poza tym fajnie wyglada, fajnie przyrasta i fajnie, że mój wzór napisałam zrozumiale dla ludzi 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - rozpiska jest świetna! Ja chcę zrobić według niej jeszcze bluzki!

      Usuń
  6. Asia na takie lato jak się zapowiada to sweterek przyda się w sam raz. A że jest w kolorach niebieskich jak morze to można, powiedzieć, że jest właśnie bardzo wakacyjny 😜 a poza tym fajnie wyglada, fajnie przyrasta i fajnie, że mój wzór napisałam zrozumiale dla ludzi 😄

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny sweterek powstaje.
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż nabrałam wielkiej ochoty na taki sweterek:) Muszę przejrzeć moje włóczkowe resztki.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zrobienia go - naprawdę prawie sam się dzierga!

      Usuń
  9. Świetny pomysł na wykorzystanie resztek. Taki klasyczny sweterek sprawdzi się w wielu stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń