wtorek, 23 lutego 2021

Chusta w kolorach kremu i beżu

 Miałam co poniedziałek pokazywać postępy w haftowanym obrazku dla syna i - no właśnie - nie pokazuję, bo coś innego wpadło mi w oko. I to na tyle silnie, że rzuciłam wszystko i zaczęłam ją robić. 

To wzór na chustę szydełkową o wdzięcznej nazwie "Heart Silence" autorstwa pani Marleny 

Zaczęłam ją robić z resztek, które mam w zapasach. Nie ma ich wiele w takich spokojnych kolorach, więc chusta w późniejszym etapie przybierze inne barwy. Na razie wygląda tak:




Jak widać, jest to chusta robiona od boku. I niesamowicie wciąga :)

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. Miłego dnia!!!

Asia




3 komentarze:

  1. A ja właśnie zastanawiałam się co się dzieje z poniedziałkowym haftem :)
    Chusta zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się pięknie 😁 i resztek ubędzie w zapasach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ciekawa ta chusta i lubię takie, bo robisz póki masz włóczkę 😁

    OdpowiedzUsuń