poniedziałek, 29 sierpnia 2022

Lato odchodzi

 Lato odchodzi. Czekam już na moją ukochaną jesień. Tegoroczne temperatury lata dały mi się we znaki - niewiele mogłam zrobić, głównie starałam się przetrwać upał.

Ale lato przyniosło też wiele dobrego - odwiedziny przyjaciół i rodziny, wspólne, bezcenne chwile na ogrodzie, wspólne spacery. Piękne letnie kwiaty, pyszne borówki :) 

To wszystko chcę zachować w pamięci :)

Na drutach nadal mam skarpetki. Robię tym razem na pięciu drutach, bo chcę sobie przypomnieć tę technikę.


A tak wygląda pięta:


W kolejce czekają już następne motki - tym razem ręcznie farbowane!


Wczoraj odwiedziła mnie moja ukochana Pani Fotograf i przyjaciółka w jednym :) Poszłyśmy na spacer, odbyła się sesja fotograficzna - już wkrótce pokażę jej efekty :)

A tymczasem życzę spokojnego tygodnia!

Asia

4 komentarze:

  1. Asiuuu ja po odwiedzinach u Ciebie zawsze wracam tak pozytywnie naładowana ❤️❤️❤️ A bardzo tego potrzebuję 🥰 Dziękuję Ci za cudne spotkanie, spacer i rozmowy 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza - zapraszam częściej :) Bardzo lubię te nasze pogaduchy i spacery :)

      Usuń
  2. Nienawidzę letnich upałów...
    A skarpetek nigdy nie robiłam - może się w końcu odważę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu - zachęcam do zrobienia skarpet! To takie proste i przyjemne!

      Usuń