poniedziałek, 22 sierpnia 2022

Zakupy i letnie dzierganie

 Dostałam od cioci cudowną włóczkę, o której marzyłam - Kid Silk! W kilku kolorach, w tym - cudnym pastelowym lawendowym. Zaczęłam robić kardigan z podwójnej nitki, ale coś według mnie było nie tak - dzianina powstawała lekka i jakby zaczynała żyć własnym życiem - rozciągała się w każdą stronę. Odłożyłam i postanowiłam poczekać. I dobrze zrobiłam - bo akurat w Kokonkach pojawiła się promocja na włóczkę, która mnie zachwyciła jesienią - Sky Dropsa . Kupiłam, a jakże!


Mając taki cudowny zestaw, jak na zdjęciu poniżej, nabrałam oczka na druty i ruszyłam z robótką:




Sweter rośnie bardzo szybko, ale z uwagi na upały przerzuciłam się znów na skarpetki. A taki bukiet przygotowałam na 15 sierpnia:



Mam za co dziękować! Doczekałam lata, udało mi się jakoś założyć grządki w tym roku. Nie są takie ładne, jak zeszłoroczne były - susza wysuszyła sporo sadzonek, ja nie daję rady dbać tak o moje roślinki, jak wtedy, ale co tam - grunt, że są! I codziennie zbieram pomidorki, fasolkę szparagową i cebulkę. I cieszę się bardzo tym latem!

Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam również radosnych i pięknych dni!!!

6 komentarzy:

  1. Piękny sweterek powstaje i jka szybko rośnie :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też marzę o Kid Silku😁 Jeszcze nigdy go nie miałam, a obserwuję, że wiele dziewiarek dołącza go do podstawowej włóczki.
    Obawiam się jednak, czy aby nie podgryza?
    Ładny kolor wyszedł z połączenia obu włóczek, no i sweter zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kid Silk jest bardzo delikatny i w moim odczuciu nie podgryza.

      Usuń
  3. Cudny sweter. Taki przytulaśny.

    OdpowiedzUsuń