niedziela, 15 grudnia 2013

Przygotowania do Świąt!

Poczułyśmy z Małą atmosferę świąteczną - pragniemy Świąt jak niczego innego! Chcemy choinki, pierniczków i wolnego czasu tylko dla siebie :)
Rano, po śniadaniu przystąpiłyśmy do robienia kartek świątecznych. Małej szło toto świetnie! W czasie, gdy ja zrobiłam jedną kartkę - ona zrobiła trzy!


Kartki Małej zostały bogato ozdobione:


Magia Świąt pojawiła się też w postaci śniegu, który zaczął padać, kiedy robiłyśmy te kartki. Dołączył się też syn i w sumie powstało tyle:


i jeszcze:


Po sprzątnięciu warsztatu kartkowego zasiadłam sobie do szydełka. Najpierw dokończyłam getry dla Małej:


Zrobione są z wełny z niewielkim dodatkiem akrylu, bardzo grubym ściegiem - chyba się nazywa słupek reliefowy. Na mrozy i wiatr będą w sam raz.
Następnie, z pomocą Małej, zebrałyśmy do kosza wiklinowego te włóczki, które kojarzą się nam kolorystycznie ze Świętami i zaczęłam robić ozdoby świąteczne:


Dzieci ćwiczą granie i śpiewanie kolęd, ja robię ozdoby, mąż sprząta. W tym roku inaczej podchodzimy do świąt ze względu na moją alergię - będzie mniej jedzenia niż zwykle, piekę bardzo niewiele - głównie ciasteczka kruche i pierniczki dla dzieci. Święta będą po prostu mniej "jedzone" :) 
Czy Wy też zaczęłyście już przygotowania do Świąt? Czy też tak za nimi tęsknicie? 

Miłego tygodnia! 
Asia







8 komentarzy:

  1. Ale u Ciebie świątecznie!! Kartki prześliczne:)
    Ja atmosfery przedświąteczniej nie czuję kompletnie.. Pierniczki nie upieczone, ani żadnych ozdób w tym roku nie zrobiłam. I nawet padający dziś śnieg mi nie pomógł wczuć się w ten magiczny klimat. Ale jeszcze mam tydzień czasu;) może coś się zmieni.
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana - na pewno zdążysz i upiec, i wydziergać :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ho ho jakie kolorowe karteczki!!!! :) A choineczki cudne robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie:) ja jakoś jeszcze nie czuję świąt,na razie denerwuje mnie "przymus" sprzątania w każdej dziurze:/
    świetne choinki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajny pomysl na kolorowe choinki . Karteczki cudne a pomocnica jak cukierek .

    OdpowiedzUsuń