poniedziałek, 16 czerwca 2014

Sowy i nowa robótka

Przedstawiam nowe sowy, które zamieszkały z nami:

1. Różowa Sowa Zielonooka od Dobrej Zabawy (dla Córci):


2. Niebieska Sowa Naukowa (dla mnie):



3. Zielona Sowa Niebieskodzioba od Przyjaźni (dla bratanicy):


Nadajemy sowom imię i jej rolę - Mała uwielbia tę zabawę! Mam zamówienie na kolejną Sowę od Przyjaźni  oraz na Sowę Biznesową. 
Tak prezentują się wszystkie cztery:


Wśród nich siedzi Żółta Sowa Zielonoskrzydła od Porządku (córci). Brakuje Niebieskiej Sowy od Rozwijania Talentów (syna - chyba wziął ze sobą do szkoły).

Skończyłam chustę First Snow - nie wyszła taka, jak chciałam... Jestem totalnie rozczarowana. Pokażę ją w środę. Brakło mi włóczki, chusta nie ma żadnych ozdobników - brakło na falbanki... Ot, taka zwykła chusta, a robiłam ją miesiąc! 
Na drutach mam nowy sweterek - dla mnie, na poprawę humoru po nieudanej chuście:


Włóczka Jeans - kolor śliczny, energetyczny, na pewno wprawi mnie w dobry nastrój :)
Miłego dnia!
Asia




1 komentarz:

  1. Sowy rewelacyjne i świetny pomysł z nadawaniem im imion i funkcji. Kolor tworzonej bluzeczki naprawdę radosny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń