niedziela, 10 września 2017

Oprawiony obraz z dziewczynką

Obraz z dziewczynką wyhaftowałam siedem lat temu i czekał na oprawę do tej pory. Ale już jest oprawiony i wisi na ścianie. Wyhaftowałam go z gotowego zestawu firmy Janlynn. Był trudny - zawiera w sobie krzyżyki, półkrzyżyki, wyszywa się go dwiema nitkami lub jedną.
To obraz zrobiony dla mojej córeczki:











































































A mojej córeczki nie ma w domu... Leży w szpitalu... Tydzień temu miała operację, wszystko poszło dobrze. Spędziłam z nią ten czas czytając jej, pomagając chodzić... Napatrzyłam się na chore dzieci i mogę powiedzieć tylko jedno - zdrowie jest rzeczywiście najważniejsze!

Życzę Wam więc zdrowia!!! I pogody ducha :)

Asia




10 komentarzy:

  1. Asiu, obraz jest przepiękny. Gratuluję!!! I życzę Jadzi szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy obrazek, tym bardziej, że składa się z misternych krzyżyków:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obrazek! Zdrowie jak napisałaś jest najważniejsze - reszta zawsze się jakoś ułoży...
    pozdrawiam i dużo zdrówka Wam życzę,
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Podziwiam Cię za cierpliwość, ale efekt robi wrażenie. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obraz:) Wszystkiego najlepszego i dużo zdrówka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrazek wygląda wspaniale :)
    Dużo zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo zdrówka! A obrazek cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesyłam zatem życzenia powrotu do zdrowia dla córki. A obraz jest przepiękny. Oprawa dobrana wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne dzieło. Życzenia zdrowia dołączam w dużych ilościach1

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudnej urody haft , a ramka dodała mu uroku :))
    Tak , zdrowie jest najważniejsze !!!

    OdpowiedzUsuń