czwartek, 19 października 2017

Bluzeczka Summer

Mamy piękną jesień, jest ciepło i bardzo przyjemnie. To dobra pogoda na założenie letniej dzierganej bluzeczki. Zrobiłam ją według wzoru, który jest ostatnio bardzo popularny wśród dziewiarek - mowa o Summer według Ankestrick. Oto moja wersja:


Na zdjęciu poniżej widać dobrze linię ramion:


Zdjęcia były robione miesiąc temu, dlatego zieleń jest taka soczysta.

Dane techniczne:
wzór: Summer by Ankestrick (klik);
włóczka: mieszanka bawełny i akrylu Kolorowe Włóczki
druty: 3,5 mm
zużycie: robiłam z dwóch motków, każdy po 200g/800m. Zużyłam po pół każdego motka, czyli jakieś 200g.

Wzór podoba mi się bardzo. Bluzka jest bardzo wygodna i na pewno zrobię jeszcze taką. Myślę nad wersją z dłuższym rękawem, taką jesienną.
Co do włóczki - obawiałam się trochę, że to cztery niteczki, nie wiadomo, czy nie będą się rozwarstwiać w pracy. I muszę powiedzieć, że jestem zachwycona tą włóczką! Dziergało się z niej bardzo przyjemnie, nitka nie rozwarstwia się, a sama dzianina jest lejąca i przewiewna, pomimo dodatku akrylu. Bluzeczkę po praniu rozwieszam (piorę w pralce) i już. Po wyschnięciu tkanina jest gładka, lejąca, układa się od razu. Na pewno jeszcze zrobię kilka bluzek z tej włóczki, nawet jesiennych - idealnie się do takich dzianin nadaje. 

Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknego słonecznego dnia!

Asia






22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Muszę przyznać, że bardzo ją lubię.

      Usuń
  2. Bardzo ładna bluzeczka i bardzo starannie wykonana :)
    pozdrawiam
    Bożena

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i moje kolory:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowa!
    Też lubię tę włóczkę, choć na razie wykorzystuję ją chustowo ;-). Ale nowe pomysły ciągle się rodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo ja polubiłam i na pewno jeszcze coś z niej zrobię :)

      Usuń
  5. Bluzeczka jest śliczna i kolorki moje. Mam podobną. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, jak cudownie powiało wakacjami w ten deszczowy jesienny dzień! Śliczna:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w czasie urlopu powstawała ta bluzeczka :) Taka "wakacyjna"

      Usuń
  7. Ślicznie wyszła, bardzo mi się podoba ta nitka, może w przyszłym roku skuszę się na moteczek skoro taka wydajna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - bardzo wydajna! Z jednego motka wyjdzie jedna taka bluzeczka.

      Usuń
  8. Asiu pięknie wyglądasz! Świetnie Ci w tych niebieskościach! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu, świetna bluzka! Kolorki idealne dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna bluzka. wzór bardzo ciekawy, tez go przerobiłam. Czekam na długoręką wersję, bo też mi się marzy.Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W te pochmurne dni najchętniej zaszyłabym się pod kocem z drutami w ręku :) Koniecznie muszę zrobić wersję z długim rękawem :)

      Usuń
  11. Summer już kupiony grzecznie czeka na swoją kolejkę, każda odsłona tego sweterka podoba mi się bardzo, i marzę o swoim:))) W Nowy Rok startujemy z koleżankami z tym dziergadełkiem i wspólnie będziemy go robić, mam nadzieję, ze do lata się wyrobimy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu - polecam! Wzór jest bardzo przyjemny i daje możliwości różnych modyfikacji :)

      Usuń