wtorek, 6 listopada 2018

Jesienny spacer w jesiennym swetrze

Pogoda jest taka piękna, że trudno nie wyjść na spacer :) Staram się jak najczęściej wychodzić z córcią zaraz po powrocie ze szkoły, bo później słońce bardzo szybko znika. Dziś również spacerowałyśmy, a ja postanowiłam wykorzystać piękną pogodę na sesję mojego jesiennego rudego swetra. Jest już gotowy i wygląda tak:



I z tyłu:


Nie było z nami Nadwornego Fotografa i niestety, widać to... On wiedział, jak fotografować dzianinę... No nic, zdjęcia są, a ja po prostu opiszę szczegóły.
Sweter ma obniżoną linię ramion i szeroką podwójną podwijaną stójkę. Rękawy mają kształt kimono, po czym przechodzą w wąskie dopasowane. Przód i tył swetra są jednakowe.

Dane techniczne:
włóczka: podarowana od Justynki, o grubości mniej więcej 250 m w 100g; mieszanka wełny, alpaki i akrylu.
druty: 4 mm;
zużycie: równe 400 g, rozmiar L.

Sweter jest cieplutki, włosek lekko podgryza, ale w taki delikatny sposób. Jest to sweter na jesienne i zimowe spacery.

Dziękuję za odwiedziny, za komentarze - zawsze dodają mi skrzydeł :)
Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknego tygodnia!

Asia


23 komentarze:

  1. Podoba mi się bardzo ażurowy wzór i kolor sweterka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo jesienny ten sweterek, zarowno kolorem jak i gruboscia wloczki. Pasujecie do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny sweterek i kolor super, lubię taki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chciałabym zrobić tyle, ile Ty ostatnio :) Miałabym wreszcie pod dostatkiem swetrów :)

      Usuń
  4. Ma ciekawy krój i do twarzy Ci w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu! Krój "skradłam" od gotowego kupnego swetra. Lubię taki fason :)

      Usuń
  5. Cudownie wygląda na Tobie, kolor idealnie pasuje do Ciebie i do jesiennego krajobrazu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu! Marzyłam o tym, żeby sesja odbyła się w lesie, ale musiałabym czekać do weekendu, a wtedy nie wiadomo, jaka będzie pogoda, itd. Zrobiłam zdjęcia po prostu na spacerze. Tym bardziej się cieszę, że nie wyszło tak źle :)

      Usuń
  6. Asiu widać Twoją pracę w każdym szczególe pięknego swetra :)
    Kolor jak najbardziej jesienny, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny sweterek! Bardzo mi się podoba ten ażurowy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wzór jest zaczerpnięty z gazety, ale nieco zmodyfikowany - połączyłam trochę jednego wzoru, trochę drugiego i tak wyszło.

      Usuń
  8. Nie widać braku fotografa a sweterek wyszedł boski:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cały czas się zastanawiam, co zrobić ze zdjęciami. Bo syn kończy lekcje bardzo późno, w weekendy zazwyczaj go nie ma i tak naprawdę nie ma mi kto zrobić zdjęć. A sweter "na płasko" inaczej się prezentuje. No nic - będę jakoś kombinować z tymi zdjęciami :)

      Usuń
  9. Taka "pani Jesień" jesteś w tym swetrze:)Pięknie wyglądasz, a sweter ma ciekawy fason i śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny sweterek , a kolor pomarańczowy uwielbiam :))
    Zazdroszczę takiego eleganckiego sweterka , bo ja z drutami jestem mało zaprzyjaźniona :((

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie zrobiłaś sweter. W pięknym jesiennym kolorze. A na zdjęciach bardzo ładnie widać, to co opisałaś. Fajny pomysł z obniżoną linią ramion i kształtem rękawa. Bardzo do siebie pasuje.
    Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieplutki sweterek na chłodne dni w ślicznym jesiennym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super..bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń