niedziela, 26 czerwca 2022

Letnie czytanie i zakładki

 Ostatnio mało miałam czasu na czytanie książek, a przecież to moje drugie ukochane hobby! Tak nie może być. Zapisałam się więc do nowootwartego w naszej bibliotece Klubu Dyskusyjnego Książki. Oto książka na czerwiec:


Książka liczy wieeele stron, ale jest tak dobrze napisana, że czyta się ją świetnie! Autorka opisuje historię akuszerek w XIX-wiecznej prowincji. Fabuła jest bardzo dobrze ułożona, a charakter tamtej epoki świetnie odtworzony dzięki językowi. Codziennie wieczorem zatapiam się w klimacie wsi przed pierwszą wojną.

Córka też czyta - kryminał. I wymyśliła, że skoro książka, to i zakładka nowa przydała by się. 

Ona zrobiła taką:


Na zakładce jest karakal stepowy - kot, który bardzo się córce podoba :)

Ja wyhaftowałam swoją:


I zbliżenie:



I tak sobie razem czytamy w ogrodzie, spacerujemy i cieszymy się z faktu, że już nie trzeba wstawać wcześnie rano :)

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze!

Pięknej niedzieli Wam życzę!!!

Asia

4 komentarze:

  1. Miłego odpoczynku :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakładki i jakie przydatne 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Że nie trzeba wstawać wcześnie - też za to lubię wakacje ;)
    Piękne zakładki! Sezonowe motywy wybrałyście - chabry właśnie kwitną w zbożu, a karakal stepowy chyba gorące rejony zamieszkuje (sądząc po nazwie gatunku). Cieszcie się latem dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń