niedziela, 23 listopada 2014

Pierwsze spotkanie

Wczoraj miało miejsce coś niezwykłego i wspaniałego - spotkałyśmy się, my - dziewiarki i blogerki! Było nas pięć:


Pierwsza od prawej strony zdjęcia to Marcelinka - twórczyni przepięknych szydełkowych cudowności! Kolejna koleżanka - to Renatka - mistrzyni w tworzeniu chust, czapek i kominów, a także - swetrów o niezwykłym sposobie wykonania. Dalej - ja. Obok mnie - Justynka - mistrzyni swetrów i przecudnej urody breloczków! Obok Justynki - Gosia - twórczyni scarpbookingowych arcydzieł i przecudnych szydełkowych bucików :)



Spotkanie okazało się wspaniałym wydarzeniem! To fantastyczne uczucie zobaczyć na żywo blogową koleżankę, mieć możliwość "naprawdę" z nią porozmawiać, pośmiać się, powymieniać opiniami o włóczkach, o technikach dziewiarskich. Wspaniale spędziłyśmy ten czas, podziwiałyśmy nasze rękodzielnicze twory, poznałyśmy nasze indywidualne sposoby dziergania i organizowania sobie warsztatu! 
Dziewczęta - dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas! Było świetnie! Atmosfera wspaniała, twórcza i przyjacielska! 
A teraz - informacja do wszystkich odwiedzających mojego bloga:
Jeżeli jesteś z okolic Rzeszowa, z Podkarpacia i masz ochotę spotkać się z nami oraz z innymi dziewiarkami - zostaw, proszę, komentarz pod tym postem. Planujemy w styczniu zorganizować spotkanie na większą skalę - dla wszystkich dziewiarek z Podkarpacia. Zapraszamy! To naprawdę wspaniała okazja do spotkania się, podziergania razem, porozmawiania. Wspólna pasja bardzo zbliża, co wyraźnie było widać na naszym pierwszym spotkaniu. 
Mam nadzieję, że takie spotkania staną się naszą miłą tradycją :)
Pozdrawiam Was serdecznie!

Asia


16 komentarzy:

  1. Potwierdzam - było świetnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę, że udało nam się spotkać :)

      Usuń
  2. Pamiętam moje pierwsze i to, jaka byłam nim zachwycona! Musiało być wspaniale, widać to po minach :):):) Super! I jaki fajny stół! Kiedy kolejne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stół był super :) Zarezerwowałyśmy salę myśliwską :) Następne spotkanie w styczniu i już z większą liczbą dziewcząt!

      Usuń
  3. WRESZCIE !!! Czekałam na to, miałam taką nadzieję, że dziewczyny z Podkarpacia kiedyś się zorganizują i do nich dołączę i nie będę musiała jeździć do Krakowa.
    Piszę się na następne spotkanie i już się na nie cieszę. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto - bardzo bardzo się cieszę, że chciałabyś dołączyć!!!!!! W styczniu kolejne spotkanie, wszystko będzie na blogu i będą informacje na blogach koleżanek :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Gosiu - ja tez już nie mogę doczekać się kolejnego spotkania!

      Usuń
  5. Super ,że na Podkarpaciu też odbywa się spotkanie dziergających dziewczyn. Ja nie piszę bloga ale namiętnie przeglądam i podziwiam robótkowe dzieła zdolnych kobietek.Pozdrawiam serdecznie i podkarpacko Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - zapraszamy! Nie trzeba mieć bloga, by spotkać się i podziergać razem :)

      Usuń
  6. Ale fajnie. Do Rzeszowa mam zdecydowanie bliżej niż do Krakowa.
    Chętnie wezmę udział w takim spotkaniu.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko - nie masz pojęcia, jak będzie mi miło móc poznać Cię osobiście!
      Do stycznia w takim razie :)

      Usuń
  7. Ale jazda,bardzo fajne spotkanie. Pozdrawiam Was i ściskam serdecznie w imieniu moich małopolskich rękodzielniczek z okolic Trzebini. Fajnie zobaczyć Wasze buźki i oczywiście akcje dziergania. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chętnie przyjadę - z Łańcuta mam niedaleko. Pozdrawiam Beata
    szop007@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko - dziękuję za namiary! Z Łańcuta to "rzut beretem" :) Super!!!!!!

      Usuń