sobota, 14 marca 2015

Jestem i działam

Długo nie dawałam znaku życia. Nie znaczy to jednak, że nie robiłam niczego w tym czasie :) Po pierwsze - od dawna już noszę szary (czy też srebrny) sweterek:




Zdjęcia tylko takie, ale przy tej pochmurnej pogodzie nie udało nam się zrobić lepszych. Nadworny Fotograf starał się jak mógł :) Sweter ma tył dłuższy, czego, niestety, nie widać na zdjęciach.
Dane techniczne: włóczka Dora Sim Madame Tricote, 100% akryl, druty 3,5 mm, poszło trzy motki szarej i pół motka białej włóczki. Sweter był już prany dwa razy, nic się z nim nie stało złego. Nosi się bardzo dobrze i muszę przyznać, że bardzo go lubię!

Mam też gotowe od ponad trzech tygodni skarpetki:


Żółte powstały z Merino Inte Fox mieszanka pół na pół wełny merino i akrylu, druty 3,5 mm. Pomarańczowe - Fabel Drops, wełna z poliamidem, druty 3 mm. Na każdą parę zużyłam mniej niż 100g włóczki. Pomarańczowe powstały z jednego motka zaledwie, czyli zużyłam na nie 50g, został mi drugi. Z pewnością zrobię kolejną parę, bo są niezwykle miękkie i delikatne. Słyszałam od koleżanki dziewiarki, że Fabel może być bardzo "gryzący" - jej właśnie taki się trafił. Ja nie wypowiem się, bo robiłam po raz pierwszy z tej włóczki i jak na razie - jestem nią zachwycona! Jest mięciutka i delikatna, a ja akurat należę do osób bardzo wrażliwych na "podgryzanie". Chyba, że tak mi się po prostu udało.
Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję, że zaglądałyście tu, podczas gdy ja milczałam. Dziękuję za każde miłe słowo!
Miłego i spokojnego weekendu!
Asia




21 komentarzy:

  1. Sweterek wyszedł bardzo ładnie. Musisz często go nosić jak już zdążył być w kąpieli.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, noszę go bardzo często i bardzo ale to bardzo mi sie podoba :)

      Usuń
  2. Śliczny sweterek Asiu. A skarpetki przesłodkie. ozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, fajne to Twoje sreberko,klasyczny wzór powoduje, że możesz nosić go zarówno do dżinsów jak i do spódnicy. Za skarpetki masz moje wielkie uznanie, nigdy ich nie robiłam i chyba nie umiałabym ich wydziergać. Gorące uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rzeczywiście, ten sweterek pasuje i do spodni, i do spódnicy :) A co do robienia skarpetek - chętnie pokażę, jak się je robi :)

      Usuń
  4. Sweterek jest rewelacyjny:)
    Miałaś świetny pomysł na warkoczyki, bardzo mi się podobają:)
    Skarpety fajne - podziwiam, bo nigdy jeszcze skarpetek nie robiłam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A robienia skarpetek mogę nauczyć :) To naprawdę łatwe!

      Usuń
  5. Ależ elegancki sweterek, można by rzec , że wieczorowy, srebrna nitka musi migotać w świetle jak rosa:) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta niteczka rzeczywiście ładnie się błyszczy :)

      Usuń
  6. Asiu, w sweterku srebrzystym wyglądasz pięknie! Fajne warkocze na reglanie i super pomysł na takie połączenie kolorów. Chodzi mi o kolor dekoltu. Jeśli chodzi o Fabel, to mam i nie narzekam. Nie gryzie :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Musiałam dodać biel, bo cały szary byłby chyba zbyt smutny.

      Usuń
  7. Sweterek bardzo fajny:) Skarpetki też mi się podobają, aż nabrałam ochoty na wydzierganie mojej pierwszej pary :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O - to trzymam kciuki za pierwszą parę skarpet!

      Usuń
  8. Asiu sweterek bardzo mi się podoba, lubię takie a Twój jest super. Do skarpetek czuję miętę :)
    Założyłam sobie, że w tym roku opanuję robienie skarpetek ale jakoś jeszcze się nie zabrałam do roboty :) Jakieś, kiedyś już zrobiłam ale za każdym razem różne mi wychodziły :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kurs Intensywnie Kreatywnej - "Razem robimy skarpety". Świetnie objaśnia krok po kroku, jak je zrobić. Robi się oglądając filmik instruktażowy - łatwo i przyjemnie :)

      Usuń
  9. Wspaniały sweterek :-) Rewelacyjne połączenie kolorów - bardzo mi się podoba :-)
    Skarpetki doskonałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne skarpety! Jak Ci się udało te melanżowe zrobić tak identycznie???
    Sweter cudo, jestem zachwycona tą włączką, gdy tylko będę robić włóczkowe zakupy będę o niej pamiętać:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek bardzo ładnie się prezentuje. W realu jest chyba jeszcze ładniejszy.
    Jak dobrze pamiętam to był jasny popiel z dodatkiem srebrnej nitki w połączeniu z białym; - uniwersalnie i elegancko jednocześnie.
    Skarpetki też mi się podobają, mają przyjemne kolory i wyglądają na miłe w dotyku.
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu, sweterek bardzo ładny i elegancki, do tego taki, który na pewno nie będzie zalegał w szafie. Taki zawsze do czegoś pasuje. Skarpety ciepłe i radosne, na pewno się jeszcze nie raz przydadzą w tym klimacie. Pozdrawiam drutkowo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Klasyka jest najlepsza zawsze:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń