wtorek, 24 marca 2015

Spotkanie Dziewiarek Podkarpacia - ogłoszenie

Drogie Koleżanki - Dziewiarki! Po raz kolejny odbędzie się Spotkanie Dziewiarek Podkarpacia:
data: 28 marca 2015r. (sobota), godz. 16.00 - 19.00, kawiarnia teatralna "Muza" w Rzeszowie, przy Teatrze im. Wandy Siemaszkowej. 
Serdecznie zapraszamy!!!!


A tak zupełnie na marginesie chciałam zapytać, czy jesteście zdrowe? Bo u mnie w domu syn ma grypę, ja też niezbyt dobrze się czuję... Ale kuruję się, bo bardzo chcę przyjść :)
Życzę Wam wszystkim miłego dnia!
Asia


Update: Kochane - jednak nie przyjdę... Grypa mnie pokonała, leżę...Nie dam rady wstać z łóżka. Dzwoniłam dziś do Muzy - sala będzie gotowa - sala Rokoko. Miłej zabawy!!!!
Strasznie żałuję...
Pozdrawiam Was cieplutko.
Asia

8 komentarzy:

  1. Mnie jakiś wirus podgryza, nie wiem, może mi basen zaszkodził. Na razie basen odstawiłam, w sobotę na pewno będę obecna:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę przyjść. Ale właśnie jestem chora... Już tydzień. Masakra.

    Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Póki co, jestem zdrowa i powinnam się w sobotę stawić. Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już po - więc się pojawię,ale .... Resovia gra w Lidze Mistrzów w Berlinie.Tradycyjnie zaglądnę na godzinkę. Zdrówka ! Małgosia-figosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpukać.. na razie jestem zdrowa. Jak się to nie zmieni to przyjadę
    Życzę zdrówka Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram się. Chętnie poznam koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zdrowa i z chęcią bym przyjechała do Was, gdybyście były bliżej. Będę obecna duchowo - czekam na Wasze foto-relacje :)
    Pozdrawiam ciepło! A wszystkim zasmarkanym dużo zdrowia!!
    Marta

    OdpowiedzUsuń