poniedziałek, 24 lipca 2017

Bluzka Box of Chocolates gotowa

Bluzeczka ta powstała baaardzo szybko :) Gorzej było ze zorganizowaniem sesji - syn wyjechał, trzeba było czekać. Ale zdjęcia już są. Oto ona - moja nowa bluzka czy też raczej - tunika:











Box of Chocolates robi się od dołu na okrągło. Bardzo podobają mi się detale - ten trójkąt po bokach, spadziste rękawy i szwy, wykonane metodą "three needle bind off". Chciałam bluzkę rozjaśnić, dlatego dodałam białe akcenty. Powiększyłam też dekolt z przodu, w oryginale jest to sweterek jesienny i ma dekolt mniejszy.
Włóczka w praniu nieco zafarbowała mi te białe plisy... Jednak. Ale nie przeszkadza mi to zbytnio. Niech sobie będą takie :)

Dane techniczne:
włoczka: Sonata (ze starych zapasów);
druty: 3 mm;
wzór: Box of Chocolates Małgorzaty Rak (klik).
zużycie: trzy motki.

Wzór jest rozpisany bardzo dobrze - nie ma w nim zbytecznych opisów. Wiem, że sporo z Was nie lubi opisów w języku angielskim - ten jest w języku polskim. Bluzka powstała w tempie błyskawicznym, można rzec, że zrobiła się "sama" :) Skorzystam z tego wzoru na pewno jeszcze nie raz - bardzo przypadł mi do gustu.

Korzystając z faktu, że do wykonania bluzki zużyłam prawie cały zapas brązowej Sonaty, zgłaszam moją Box of Chocolates do akcji WZW jako mój wyrób lipcowy :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!!!!
Asia





27 komentarzy:

  1. Tunika jest świetna. Zwraca uwagę ładne wykończenie dołu dzianiny. Druty 3,5? Po najcieńsze, jakie do tej pory sięgałam, to były czwórki 😉🌝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię robić na 3 mm - dzianina jest delikatna (bo robię wtedy z cienkich włóczek). Lubię też druty 4 mm. Cieszę się, że tuniczka się podoba :) Dziękuję!

      Usuń
  2. Bluzeczka jest po prostu super i wzór i kolor ,prezentujesz się w niej ślicznie :).
    A drutki to ja chyba jestem cusik nie tak bo najgrubsze jakie do tej pory używałam to 3/75
    pozdrawiam waklacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja długo starałam się unikać cienkich drutów, ale szybko przekonałam się do cienkich dzianin - okazuje się, że najchętniej noszę cienkie sweterki i bluzki. Mam kilka swetrów zrobionych na grubszych drutach i po prostu ich nie noszę...

      Usuń
  3. Asiu, tunika jest świetna. Wielkim jej atutem są jasne wykończenia,podoba mi się także dekolt, na lato super:) Cieplutko i wakacyjnie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! I również pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Fajna bluzeczka, jasne elementy dodają uroku, podoba mi się też dekolt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu wyglądasz świetnie! Widzę, że wakacje Ci służą :) Bluzka wyszła idealnie i dużą robotę robią tutaj białe wstawki, ale też muszę przyznać, że super trafiłaś z długością. No, nawet 2 cm krótszą mogłaś zrobić - i wiesz o czym mówię!!!! :) Jednym słowem - idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu! A wiesz, że ta bluzeczka nieznacznie się rozciągnęła? Na długość i na szerokość. Ale nie przeszkadza mi to. Ja nie mogę się doczekać urlopu. Na razie cały czas pracuję a w domu mam remont...

      Usuń
  6. Asiu świetna tunika, a ten detal na dole to już wisienka na torcie. Wyglądasz wspaniale. Goraco Cię pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A ten detal kosztował mnie chowanie nieskończonej ilości nitek :) Ale chyba warto było :)

      Usuń
  7. Super! Bardzo mi się podoba. Smaczku dodają detale. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna tuniczka, bardzo ładnie na Tobie leży, a te delikatne detale dodają jej smaku. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna tuniczka, bardzo ładnie na Tobie leży, a te delikatne detale dodają jej smaku. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie proste projekty:) Dzięki za namiary na wzór:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest naprawdę godny polecenia - po polsku, prosty, a ma te niuansiki, które dziewiarki lubią :)

      Usuń
  11. piękny sweterek i do tego po polsku hmmmmmmmm :) z tymi paseczkami, taki nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Paseczków chciałam dodać troszkę więcej, ale wycofałam się, gdy zobaczyłam, ile jest potem chowania nitek :)

      Usuń
  12. Smakowite to pudełko czekoladek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo apetyczna ta czekoladka, detale faktycznie szalenie ciekawe, a mnie szczególnie te boczne trójkąty się podobają.
    Pięknie Ci w tej tunice!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluzeczka. Pięknie wyglądasz w tym kolorze :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz w tunice!
    Farbowanie ... po doświadczeniu z zafarbowaniem bieli przez jakiś ciemny kolor zrezygnowałam z mieszania włóczek.

    OdpowiedzUsuń