poniedziałek, 31 lipca 2017

Kolejny wyrób gotowy

Zupełnie przypadkiem kupiłam trzy motki włóczki - na sweterek dla córci. Zaczęłam od razu, jak tylko skończyłam moją brązową bluzeczkę.
I oto on - sweterek do szkoły:


Dane techniczne:

włóczka: Alize Cotton Gold Tweed (57% bawełna, 40 % akryl, 3 % poliester, 100g - 330m);
druty: 3 mm;
wzór: z głowy.

Sweterek robiłam od góry, tył zrobiłam nieco dłuższy przy pomocy rzędów skróconych.
Mała przymierzyła - leży świetnie. Na razie tylko takie zdjęcie, bo córcia jest na wyjeździe, po powrocie będzie zdjęcie "na ludziu" :)

A na druty wskoczyła od razu moja nowa włóczka:


To kolorowy motek zakupiony tu (klik) - piękny!!! W robocie jest rewelacyjny - włóczka ślicznie się układa. 
Zamierzam zrobić bluzeczkę z rękawem kimono, luźną, bez wzorków, ściegiem pończoszniczym.
Gdy córcia zobaczyła ten motek (mam takie dwa), od razu zapytała, czy ona też będzie miała sweterek zrobiony z tej włoczki :)

Dziękuję za tyle miłych słów pod poprzednim postem :) Wasze słowa dodają mi skrzydeł :)

Życzę spokojnego tygodnia!

Asia




12 komentarzy:

  1. Sweterek jest bardzo ładny, córcia będzie na pewno zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, jak możesz dziergać w takie upały? Sweterek dla Jadzi jest śliczny, fajnie dobrałaś kolorki. Ciekawie zapowiada się też Twój nowy projekt:) Wakacyjnie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama bym chciała mieć taki sweterek. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje kolory:) Mała na pewno będzie zadowolona:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny sweterek. Pięknie połączyłaś kolory. Ostatnio przerabiałam tę włóczkę- jest super. Ciekawe jakie są Twoje odczucia. Bo moje same pozytywne! :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny kształt i fason i kolor. Idealnie sie prezentuje Asiu. Nie pogardziłabym sama takim dla siebie. Goraco pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Widzę, ze szykujesz już Jadzię do szkoły :) U nas jeszcze daleko do tego :) Bardzo jestem ciekawa tej Twojej kolejnej bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek, sama chętnie bym taki nosiła, ale rzędów skróconych jeszcze nie opanowałam;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sweterek!
    A włóczkę od Asi też mam na dwa projekty. Dojrzewają. Ciekawa jestem Twojego :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny:) W takim to przyjemnie do szkoły pomaszerować:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny. Jakie ma fajne kolorki.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń