czwartek, 18 stycznia 2018

Nowy Rok, nowy wpis, nowy-stary sweter

Nastał Nowy Rok. Z nim nowe nadzieje, nowe plany. A nóż będzie lepszy od starego?
Stary rok przyniósł mi dużo dobrego, ale i dużo przykrych chwil. Szczególnie druga połowa roku była przykra i chyba stąd moje milczenie i rzadkie wizyty tutaj. Końcówka roku przebiegła pod znakiem nieszczęśliwych wypadków i pobytów w szpitalu...
Dziewiarsko sporo się działo u mnie - zrobiłam dużo rzeczy, dużo prułam - a jakże!
Dziś pokażę sweter, który prułam trzy razy. Za czwartym wyszło to, czego od włóczki oczekiwałam - wygodny sweter! Oto on:



Zdjęcia na płasko. Tylko takie na razie mogę robić. Nadworny fotograf wraca wieczorami, a wtedy światła dobrego już nie ma.

Dane techniczne:
włóczka: Gazzal Baby Wool,
druty: 3 mm,
wzór: z głowy oraz z rozpisek koleżanki Gosi :)
zużycie: 350 g.

Lubię go bardzo i właściwie ciągle go noszę :)

Obecnie intensywnie pracuję, dużo piszę. Dlatego moje robótki zmieniły format - dziergam głównie skarpety i chusty. Potrzebuję czegoś niedużego, co dosyć szybko powstanie. Na sweter na razie się nie porywam.

Drogie Koleżanki!
Życzę Wam, aby Nowy Rok przyniósł tylko dobre chwile, zdrowie oraz spełnienie się tego, do czego dążymy :)
Wszystkiego najlepszego!!!

Asia


17 komentarzy:

  1. Ładny i czerwony jak lubię:) Wszystkiego najlepszego:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię czerwień i jej odcienie :) Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Asia, świetny kolorek no i cały sweterek też .....Bardzo mi się podoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Może będzie okazja i zobaczysz mnie w nim na żywo? :) Uściski!!!!

      Usuń
  3. Asiu, bardzo fajny sweter:) Nie dziwi mnie, że często go nosisz, bo zarówno fason jak i kolor bardzo trafiony:) Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wygodny fason, a wszystko to zasługa naszej Gosi, która ma miarę w oku :) Tyle, że prułam trzy razy...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Asiu świetne warkoczyki w ściągaczu!!! Rewelacja. Sweter super. Ostatnio na drutach 2,75 mm robiłam ściągacz w czapce z Gazzal Baby Wool XL, a z Baby Wool teraz mam na 3 mm podwójną nitkę i mi za luźno wychodzi... Zawsze wiedziałam, że dziergam luźno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to druty 3 mm są idealne. Sweter piorę w pralce, program do prania ręcznego - bardzo dobrze go znosi. Rzeczywiście robisz luźno :) Mnie się wydaje, że ja też, ale chyba jednak nie aż tak :)

      Usuń
  5. Wow .... śliczności ....
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny sweterek, wygląda na ciepły i przytulny, i ten warkoczyk przy rękawach i na ściągaczu- cudo! Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie potrafię jeszcze robić na drutach, dlatego pozostaje mi jedynie podziwienie prac innych. Sweter jest piękny, też lubię czerwony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny sweter w pięknym kolorze ,który jest moim ulubionym.Badzo podoba mi się mi wykonczenie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu ,koniecznie na spotkanie przyjdź w nim.Cieszę się ,że jesteś zadowolona bo faktycznie trochę się naprułaś hihi.Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny sweterek, wygląda na ciepły i przytulny, i ten warkoczyk przy rękawach i na ściągaczu- cudo! Zdrówka życzę!

    สมัคร D2BET
    เกมส์ สล็อต


    OdpowiedzUsuń