środa, 11 kwietnia 2018

Kolejna chusta

Chusta ta powstawała bardzo długo - zaczęłam ją zimą i niespiesznie przerabiałam oczka. Była to typowa robótka na "niemyślenie" - idealna w czasie oglądania filmu czy odpytywania dzieci z lekcji :) I tak oczko za oczkiem rosła sobie.
Wybrałam cieniutką nitkę i podczas robienia próbki okazało się, że jest jednak zbyt cienka - zdecydowałam się robić chustę z podwójnej nitki. Oto ona:


Lubię jej kolory - pasują do każdego ubrania. 
Nitka to Gazzal Dennis - mieszanka merino, poliakrylu i poliamidu. Druty 5 mm, pomysł własny.
Nie blokowałam - po prostu potraktowałam gotowy wyrób parą - pomogło. Oczka ażurowe otworzyły się, chusta nabrała kształtu.

Życzę pięknego dnia!!!!

Asia


13 komentarzy:

  1. Ładniutka jest i na pewno miło otula szyję:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tę chustę założyłam do czarnej sukienki, żeby ją rozjaśnić - jest duża :) Ale jednocześnie leciutka i zwiewna, więc an szyję tez się nadaje.

      Usuń
  2. Bardzo ładna. Te "przetarte" kolory dodają jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wzór:) Też taką prostą teraz robię:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :) Wydaje się taka delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, a kolory przywołują na myśl kawę z bitą śmietanką. Pychotka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. great work dear i love it,best wishes for you..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna. W szczególności zestawienie delikatnych, pastelowych kolorów mnie urzekło.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna chusta w bardzo pięknych kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń