piątek, 22 czerwca 2018

Początek wakacji, początek lata

Dzieci zaczynają wakacje! Co roku czekamy na ten moment - lubię, gdy nie musimy spieszyć się rano, gdy nie musimy siedzieć nad lekcjami, gdy wszystko "możemy", a nie "musimy". Zacznie się czas spacerów, wspólnego spędzania czasu dłużej, niż w ciągu roku szkolnego. Bardzo mi tego brakowało. I myślę, że dzieciom też.
Maj i czerwiec (czerwiec do tej pory) były bardzo aktywne, dużo się działo. Ale że to blog robótkowy, to będzie o robótkach. Bo robótkowo też działam cały czas.
Powstała bluzeczka:


 Jest dla mnie. Zdjęcia na płasko, przepraszam, na razie tylko takie mogę zrobić. Wzór to Summer (klik), zmieniłam nieco rękawki - wstawiłam ażur, podobnie jak w dole bluzeczki.

Z pozostałej włóczki robię chustę Gail - będzie prezentem dla cioci:


Zakupiłam mnóstwo motków z Kolorowych motków - część dla mnie, część dla cioci:


Odwiedziła mnie Justynka - spójrzcie, co dostałam:




Przepiękne poduszki! Białe puchate w warkocze i podusia-dzik - czyż nie są piękne?
Justynko - dziękuję Ci ślicznie!!!!


A na balkonie kwitną pelargonie - to jedyne kwiaty, które są w stanie przeżyć w tak trudnych warunkach, jakie panują u mnie - silny wiatr i bardzo wysoka temperatura latem - nawet 47 stopni!






Pozdrawiam Was serdecznie! I życzę pięknego spokojnego weekendu!

Asia







8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wakacji! Mnie brakuje czasu na wszystko, a im więcej chciałabym robić, tym mniej robię, bo nie mogę z tego nadmiaru wybrać.
    Bluzeczka piękna i chusta zapowiada się też wspaniale - niebieski to cudowny kolor na lato, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - moje wakacje to takie niby wakacje - po prostu dzieci są w domu. Ja cały czas dręczę się terminami i tym, że coś muszę napisać i oddać na przysłowiowe "już". Z bluzeczki bardzo sie cieszę :) I chodzę w niej bardzo często :)

      Usuń
  2. Bluzka ładna a i chusta będzie śliczna:) też mam pelargonie i na słońcu i w cieniu:)To piękne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że bluzeczka się podoba :) Ja dawniej eksperymentowałam z innymi kwiatami, ale od kilku lat poprzestaję na pelargoniach :)

      Usuń
  3. Bluzeczka śliczna włóczki piękne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak kolorowo u Ciebie na balkonie i na stoliku! ślicznie:)
    Bluzeczka cudna, ależ te kolory pięknie się układają:)
    Asiu, poduszki to drobiazgi - to ja Tobie dziękuję! Ty wiesz za co:-)
    Odpoczywaj!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko - dziękuję!!! Mam nadzieję, że wkrótce się spotkamy :)

      Usuń