niedziela, 8 lipca 2018

Chusta Gail

Wzór na chustę Gail podobał mi się od dawna. Raz nawet podjęłam próbę zrobienia jej, ale szybko musiałam spruć to co zaczęłam. Nie rozumiałam, jak mam zrobić podwójny narzut, wychodziła mi za duża dziura i zupełnie nie umiałam przestawić się na innym sposób robienia chusty. Dotychczas robiłam standardowo - dodawałam oczka po obu stronach oczka środkowego oraz po bokach chusty. A w Gail jest inaczej - to wzór powoduje rozszerzanie się dzianiny.
I teraz zdecydowałam się po raz drugi. Ciocia zachwyciła się jedną z moich chust i zapragnęła podobnej, koniecznie w kształcie tradycyjnego trójkąta. Oto jest:



Powstała z dwóch różnych motków. Wzór jest bardzo wdzięczny i na tyle ciekawy, że człowiek nie nudzi się w czasie dziergania.

Dane techniczne:
wzór: Gail;
włóczka: Kolorowe Motki - kolory kombinowane;
druty: 3,5 mm

Dziękuję za odwiedziny i życzę pogodnego tygodnia!

Asia


22 komentarze:

  1. Sliczna chusta, taka delikatna-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała:) Ciocia na pewno będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy lubi dostawać prezenty, a ten, wydziergany przez Ciebie, jest wyjątkowy. Z pewnością sprawi cioci wielką przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chusta się podoba. Ciocia dostanie ją za dwa tygodnie :)

      Usuń
  4. Piękna, od razu sprawdziłam opis wykonania, bo jestem w fazie zastanawiania się co nowego właśnie wrzucić na druty (lub szydełko), ale przeraził mnie ten schemat i chyba jednak nie... choć ażur jest śliczny i naprawdę szalenie efektownie się prezentuje:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - chusta tylko na początku wydaje się być trudna, potem idzie gładko :) Zrób - zachęcam!

      Usuń
  5. Piękna chusta a ten ażur swego czasu też chciałam robić ale miałam ten sam problem co Ty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam - chustę robi się szybko i przyjemnie :)

      Usuń
  6. Piękna chusta, w pięknych kolorach, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ! też muszę się na taką skusić. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo efektowny udzierg:) ślicznie dobrałaś kolorki i oczywiście pięknie wykonana:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ją od dawna, czerwoną. Nie pamiętam, by wzór był trudny, więc wszystkie wahające się zachęcam do robótki :-).
    Aniu, cudna! Widzę, że Asiowe włóczki Cię ujęły jak i mnie :-). Choć ja więcej ich mam w zapasie i planach zakupowych niż w wyrobach ;-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj :)
    Mamy wspólny ulubiony blog ,,Jarzyny i miłość" i tą drogą trafiłam na twój blog i odkryłam przepiękną chustę i talent :)
    Szkoda, że już nie prowadzisz bloga leśnego ale również chętnie go poczytam bo uwielbiam przyrodę.
    pozdrawiam i do usłyszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta jest przepiękna. Robi wrażenie. Pewnie wymagała wielu godzin pracy.

    OdpowiedzUsuń
  12. ta chusta chyba nigdy się nie znudzi :) często do nie wracam

    OdpowiedzUsuń