poniedziałek, 31 grudnia 2018

Odchodzi Stary Rok, nadchodzi Nowy Rok

Dziś dzień, w którym przeglądam zdjęcia, siedzimy przy herbacie i wspominamy to, co było. A był to dobry rok.
Robótkowo niezbyt okazały - zrobiłam 4 swetry:
 

  

5 chust:

  



i 2 pary skarpet, z czego mam zdjęcie tylko jednej pary:


Zrobiłam też śliczny różowy szalik, który nie jest jeszcze sfotografowany - pokażę go już w Nowym Roku przy okazji prezentacji tego, co obecnie mam na drutach.

To był bardzo pracowity dla mnie rok. Wyprodukowałam ponad 200 stron naukowego tekstu, wystąpiłam na siedmiu konferencjach, nawiązałam nowe znajomości, poznałam ciekawych ludzi, zdałam egzamin na kogoś, kim jeszcze kilka lat temu nie spodziewałam się zostać.
To był rok pod znakiem intensywnej pracy i ogromnego wysiłku umysłowego.

Ale pod koniec roku nastąpił też przykry moment - odszedł od nas nasz świnek... Miał zaledwie 3 latka, był taki kochany...


Kochaliśmy go bardzo...

Ale dziś dostaliśmy wiadomość, że zwierzątko, na które czekamy, pojawi się w marcu :) Mamy więc nadzieję wiosną powitać nowego czworonożnego członka naszej rodziny!

Kochani! Dziękuję, że byliście ze mną tu przez cały 2018 rok, że odwiedzaliście mnie wirtualnie, dziękuję za każde dobre słowo! 
Życzę Wam, aby Nowy Rok był dobrym rokiem, rokiem radości, spokoju, stabilizacji, rozwoju osobistego i - pełnym miłości!
Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Asia








7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku oby był jeszcze lepszy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny robótkowy rok! Oby następny był jeszcze lepszy.
    Życzę szampańskiej zabawy oraz szczęśliwego Nowego Roku 2019.
    Pozdrawiam cieplutko!
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej o jej jaki cudny Świnek... współczuję... I życzę w Nowym Roku aby jednak żałoba po stracie szybko minęła bo mnóstwo świnek szuka domków :( Jestem z szokowana tym odkryciem... to jest coś niewyobrażalnego jak ludzie są nieodpowiedzialni :/
    Mocno przytulam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałaś bardzo ciekawy rok i robótkowo i prywatnie, bardzo mnie zaciekawiłaś swoją pracą:) Współczuję utraty ukochanego zwierzątka, pozdrawiam serdecznie, niech Nowy Rok będzie dla Ciebie wspaniały, spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!! Pozdrawiam podkarpacko i drutowo Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wpis
    Dzięki, będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń