poniedziałek, 27 września 2021

Jesienny komplet dla córci

 Nadeszła moja ulubiona pora roku. Tak ją kocham - jesień! Wielobarwną, słodką śliwkami i gruszkami, aż kapiącymi od soku. I dającą nam ten cudny zapach jabłek rozsmażanych z cynamonem - na szarlotki, rzecz jasna. I przynoszącą mgły poranne - zimne, schodzące ze wzgórza jak duchy nocne, które idą się skryć na dzień, by nocą znów wyjść. 

I taka też jesień przyszła do mnie - słodka, z jesiennym ogrodem wielobarwnym, z dziećmi w nowych miejscach - zadowolonych z nowych koleżanek i kolegów. I z mgłą w postaci niezbyt dobrych wieści.

Jak to jesień.

Wzięłam się za przygotowania do niej - ostatnie przetwory zapełniają moją spiżarkę, a z bajecznych jesiennych motków powstał komplet dla córki (prezentuję go ja, gdyż córka wolała towarzystwo syna mojej ukochanej pani fotograf). Oto on:





Dane techniczne:

wzór: chusta Koniczynka by Crochet Frog dostępny tu, wzór czapki - z głowy.

włóczka: bawełna-akryl motek 1 o długości 800m, 3 nitki, na czapkę zamówiłam motek 4-nitkowy, dwa kolory, 500 m.

szydełko: chusta - 3 mm, czapka (robiona złożoną nitką na 3 części) 5 mm.

zdjęcia: by Iza (dziękuję!!!!).

W chuście zrezygnowałam z ostatniego koloru, ponieważ córka chciała taką niedużą chustę pod szyję. Wzór na tyle mi się spodobał, że właśnie robię go - tym razem dla siebie, z innej włóczki, w innych kolorach i w większym rozmiarze.

Podczas gdy dzieci bawiły się w ogrodzie, my z Izą podziwiałyśmy uroki jesieni:





Dziękuję serdecznie za tak liczne komentarze pod poprzednim postem! Z ogromną radością je czytałam. Przepraszam, że nie odpowiadam na każdy z osobna, że nie odwiedzam Waszych blogów - przyjdzie na to czas, obiecuję. 

Życzę pięknych jesiennych dni!

Asia

10 komentarzy:

  1. "Jesień idzie, nie ma na to rady" Dobrze, że te szarlotki na osłodę chociaż są! Piękna, jesienna sesja w złotym słońcu!
    I uroczy jesienny komplet wyszydełkowałaś dla córci :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dziękuję bardzo! A jesień kocham - to moja ulubiona pora roku :) Tylko ta jest inna.

      Usuń
  2. Rzeczywiście, jesień to najbardziej kolorowa pora roku. Przerabiane darów ziemi zajmuje trochę czasu ale jaka to przyjemność delektować się nimi w zimową porą gdy śnieg i mróz szaleją na dworze:) Twój komplecik świetnie wpisuje się w tą porę roku. Kolory ciepłe i radosne:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to prawda - schować to wszystko do słoików, te słoiki zapasteryzować - schodzi z tym baaaardzo. Ale to takie miłe zajęcie. Komplet chciałam w takich właśnie jesiennych kolorach :)

      Usuń
  3. Piękny jesienny komplet. Przed nami pełnia jesieni, więc na pewno się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - poranki i wieczory są już takie zimne!

      Usuń
  4. Pali się! Normalnie ogień w lesie! Piękne kolory, kojarzą mi się właśnie z płonącym ogniskiem.
    Lubię złotą jesień bardziej niż gorące lato. Szkoda, że ta złota faza jesieni tak krótko trwa. Dobrze, że można zatrzymać ją w kadrze i w słoikach:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię kolory jesieni- są takie piękne! Bardzo mi miło, że komplet się podoba :)

      Usuń