piątek, 10 września 2021

Niebieski sweterek według Mao

 Nadszedł czas pokazać sweterek, który zrobiłam według instrukcji Małgosi . Sweter ma bardzo wygodną konstrukcję, ładnie obniżoną linię ramion,  bardzo zgrabny dekolt (można zrobić podobny sweterek z innym dekoltem według tej instrukcji), ma wygodne rękawy. Jednym słowem - lubię go i noszę często :)






Dane techniczne:
wzór: "Resztkowiec" według przepisu Małgosi: cz. 1cz. 2 i cz. 3
druty: 4,5 mm
włóczka: różne resztki, które leżały i czekały na taki właśnie projekt.
zdjęcia: by Iza (Iza - dziękuję!!!!!!!).

Jak już pisałam wcześniej - sweter ma doskonałą konstrukcję dla takich dziewiarek jak ja - czyli tych, które nie lubią robić próbek i obliczeń. Na druty po prostu nabiera się oczka i tyle - potem się wszystko skoryguje - czy chce się szerzej, czy może bardziej wąsko. Według tego przepisu można zrobić nie tylko taki sweter ze stójką, można zrobić sweter z dowolnym dekoltem - Małgosia opisała to na blogu (niektóre dodatkowe instrukcje znajdują się w komentarzach). 
Zachęcam do spróbowania tego sposobu - jest łatwy, przyjemny w pracy a efekt jest na tyle satysfakcjonujący, że chce się od razu zacząć kolejny sweter!
Małgosi dziękuję za możliwość zrobienia sweterka, za udostępnienie tego projektu; Izie - za czas poświęcony na sesję i za te piękne zdjęcia!

Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego dnia!

Asia

10 komentarzy:

  1. Ojej, jakie tu wszystko piekne na tych zdjeciach i modelka i sweterek i same zdjecia. Bardzo udana sesja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie też się przymierzałam żeby zrobić taki sweterek, tylko że resztki mam jakieś takie... nie bardzo, że chyba nic fajnego z nich by nie wyszło. Świetna sesja!


    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam żeby zobaczyć ten sweter i opłaciło się. Bardzo fajnie wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ha quedado estupendo. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne dzieło. Chyba znów powrócę do robienia swetrów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszliście na tej sesji - Ty, sweterek i jesienne atrybuty! Zachęcająco go opisałaś i wygląda na bardzo wygodny. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Patent na resztkowy sweterek jest świetny. Wyszedł bardzo ładnie no i resztki wykorzystane:) Fajnie układa się pod szyją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki fajniusi wyszedł Twój sweter Asiu. Mam nadzieje, że będzie sprawiał Ci wiele radości ja swoje uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu, bardzo twarzowy sweterek, a do tego ta sesja zdjęciowa ... super.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny sweter w moich ulubionych kolorach 🤩

    OdpowiedzUsuń