sobota, 21 maja 2022

Wróciłam!

 Witam na blogu po powrocie z kliniki! Jestem wyleczona!!!! Moja radość jest ogromna! Od października krążyłam pomiędzy kliniką a domem, bałam się, bolało i czasami miałam dość. Ale najważniejsze - już jest po! Teraz zamierzam się cieszyć życiem - i to bardzo!!!

W czasie mojego pobytu tam nie próżnowałam. Dziś pokażę tylko zajawki, bo moje prace wymagają wykończenia.

Powstała chusta robiona w ramach CAL-u "Kalinka". Cóż to była za zabawa! Ponad 400 uczestniczek, wzajemny doping i wsparcie, a w efekcie końcowym - piękna chusta!


Od razu zaczęłam kolejną chustę - dla koleżanki:



Oraz - torebkę dla mamy:



Mój ogród powitał mnie pięknie kwitnącym sadem i soczystą zielenią liści i trawy. Kupiłam więc kwiaty i posadziłam w doniczkach, by dodać jeszcze trochę koloru:







Z pomocą córki założyłam zakątek z ziołami:


Dziękuję za Wasze odwiedziny, za ciepłe słowa, za trzymanie kciuków za mnie! Pozdrawiam Was serdecznie i pędzę odwiedzić Wasze blogi!
Miłego weekendu!

Asia

9 komentarzy:

  1. Cudownie! Teraz tylko zdrowia, zdrowia, zdrowia i mnóstwa codziennych radości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To wielka radość móc wykrzyczeć: jestem wyleczona! Cieszę się Twoją radością. Chusta jest zachwycająca:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka to radość dowiedzieć się o Twoim wyleczeniu! Super! Chwała Panu!
    Nie próżnowałaś, oj nie :) Podziwiam, że miałaś na to siły. Piękna chusta i zaczątki kolejnych rzeczy! Oby tak dalej :)))
    Ogródek ziołowy - świetna rzecz! Mam i korzystam - wiosną polecam ziołowe twarożki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się bardzo z Twojego powrotu i wyleczenia. Życzę duuuuużo zdrowia!!!
    Pozdrawiam, Maria

    OdpowiedzUsuń

  5. Asiu najważniejsze, że wszystko jest w porządku, czerp z życia całymi garściami masz powód do dużej radości a poza tym u Ciebie aktywnie i robótkowo i ogrodowo.....hmmm. skądeś to znam....chusty piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Raduję się razem z Tobą! Powtórzę za Renią: Chwała Panu! Jestem pewna, że bardzo wielkie znaczenie miało Twoje nastawienie do całej sprawy, bo wykazałaś ogromną siłę, dobre nastawienie, odwagę i nadzieję - i zwyciężyłaś!
    Chusta jest śliczna, piękne kolory. I roślinność napawa znów nadzieją.
    Życzę Ci wszystkiego, co najwspanialsze :)

    OdpowiedzUsuń