czwartek, 29 października 2015

Mitenki

Tak już mamy z Justynką , że lubimy od czasu do czasu robić wspólne projekty. Lubimy robić według tego samego wzoru, albo z użyciem tego samego wzoru. Tym razem postanowiłyśmy zrobić mitenki z użyciem jednakowego wzoru ale z różnych włóczek. Justynka dokonała obliczeń, wrzuciłyśmy oczka na druty i zaczęła się zabawa. W moim przypadku było tak, że pierwsza mitenka wychodziła za szeroka. Sprułam ten kawałek i zaczęłam od nowa. Pierwszą mitenkę zrobiłam szybko, gorzej było z drugą... Ale w końcu i ona powstała. A zatem - moje jesienne mitenki:


Dane techniczne:
włóczka: Nako Stretch
druty: 3 mm
projekt: z głowy (po wspólnych koleżeńskich ustaleniach).

Włóczka jest elastyczna, więc mitenki ładnie się układają, ale niestety chyba je troszkę podpruję - są za długie i zwijają się podczas zakładania kurtki.
Ale robienie ich sprawiło mi przyjemność! I to jest najważniejsze :) Projekt wpisuje się w ramki akcji WZW, jako że włóczka leżała już baaardzo długo w moich zapasach :)

Dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem i życzę miłego popołudnia!
Asia

35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja niby też, ale te po prostu odwijają mi się pod kurtką. Chociaż do krótkiego rękawka są super :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu- mitenki są przecudne. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Chociaż sporo bym w nich poprawiła :)

      Usuń
  5. Śliczne, bardzo ładny wzór i doskonałe wykonanie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę takie!!!! cudne:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, mitenki są przecudne, szalenie mi się podobają. Gorące pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kobiece i eleganckie mittenki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo eleganckie!
    Ja przy rękawiczkach,skarpetkach czy nawet rękawach zawsze się cieszę, że człowiek nie ma czterech rąk czy nóg, to by dopiero było dziergania!.... *^V^*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubie takie długie, szczególnie do pracy, bo mi przedramiona od dotyku zimnego biurka nie marzną:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak. Ja w tych siedzę w domu, wieczorem, kiedy mam na sobie bluzeczkę z krótszym rękawkiem.

      Usuń
  11. Cudne mitenki :-) Piękny wzór.
    Świetnie dziewczyny, że dziergacie razem - doskonała mobilizacja :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście bardzo motywujące, takie wspólne dzierganie :)

      Usuń
  12. Ładne mitenki :) Wzór urokliwy. W bieli pięknie się prezentuje. Dzierganie z kimś tego samego wzoru jest super zabawą :) Uwielbiam dziergać razem z siostrą :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Gdzie linkować posty z wzw z października?

      Usuń
    2. Już podaję link:
      http://zielonykamyk.blogspot.com/2015/10/wykorzystanie-zalegajacych-woczek-102015.html
      Jutro robię wpis podsumowujący :)

      Usuń
  13. Twoje mitenki są bardzo eleganckie. Zaraz biegnę sprawdzić jak wyglądają justynkowe. Bardzo fajne są takie wspólne projekty, razem blisko i na odległość. To bardzo łączy i pogłębia wspólną pasję. Jeszcze raz podziwiałam wszystkie Twoje czapki wydziergane w ramach wyzwania Oli! Są cudne. Bardzo piękny kolor ma ta najmłodsza, ale wszystkie fajne i pomysłowe.Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to prawda! Ja zawsze po naszym spotkaniu jestem "natchnięta" nowymi pomysłami, mam chęć do dalszego dziergania i w ogóle - do życia :)

      Usuń
  14. Ładnie wyglądają a ten delikatny ażurek przyciąga uwagę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń