piątek, 16 października 2015

Ogłoszenie - inny termin Spotkania Dziewiarek Podkarpacia

Drogie Koleżanki Dziewiarki!

Pragnę poinformować, że w październiku został ustalony inny termin naszego comiesięcznego spotkania. Ma to związek z datą 1.11 - ostatnia sobota miesiąca wypada w tym miesiącu tuż przed 
1 listopada. W związku z tym informuję, że:


Spotkanie Dziewiarek Podkarpacia
odbędzie się 24 października w godzinach 16.00 - 19.00
w Kawiarni teatralnej "Muza" w Rzeszowie, ul. Sokoła 7, sala myśliwska. 

Serdecznie zapraszamy!

PS. Jednocześnie pragnę poinformować, z żalem, że mnie najprawdopodobniej nie będzie w związku z pracą zawodową. Życzę wszystkim Koleżankom udanego, owocnego i twórczego spotkania! 




4 komentarze:

  1. Oj, może jednak uda Ci się wygospodarować te 3 godzinki... Ja będę:-)
    Mam nadzieję, że nie jedyna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio wypadła mi wycieczka, ale na to spotkanie jak najbardziej się wybieram.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Też będę. Już się cieszę na spotkanie i nie mogę doczekać :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie niestety nie będzie też. Już nawet spacery mam zabronione... Ale będe czekać na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń