środa, 31 marca 2021

Wiosenne motki

 Niedawno był Dzień Kobiet i w związku z tym świętem sporo sklepów z włóczkami przygotowało prezent w postaci rabatu na włóczki. Oczywiście skorzystałam. A żeby było jeszcze przyjemniej - motki zamawiałam razem z Justynką - och, ile było przeglądania próbek, dobierania kolorów!

I tak oto mam te śliczności:


Motki mam od naszej wspólnej koleżanki Asi, która mieszka niedaleko.

Ten najbardziej kolorowy jest dla córci, która również skorzystała ze świątecznej promocji i wybrała sobie sama kolory na letnią bluzeczkę.
Ten mniejszy - to motek z moim własnym doborem kolorów, na letnią apaszkę do marynarki.
Ten nieco większy - jest jednokolorowy i powstaje z niego wiosenna czapka, która będzie pasować kolorystycznie do apaszki.







Apaszka powstaje z motka trzynitkowego, kolory są bardzo delikatne.
Wszystkie motki mają w składzie bawełnę z akrylem.

Niech już wiosna nadchodzi!

Pozdrawiam Was serdecznie,

Asia

7 komentarzy:

  1. No taki świeży oddech u Ciebie przez te kolory. A dzisiaj pogoda była wyśmienita słońce i różowe okulary 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to fakt - słoneczko świeci aż miło! Moje motki są stonowane, ale córcia poszalała z kolorami :) I dobrze!

      Usuń
  2. Cudne kolorki! Bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór i moteczki-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolorki :) Cudowności z nich powstaną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń