niedziela, 11 kwietnia 2021

Komplet wiosenny gotowy!

 Okres przedświąteczny zaczął się dla nas pechowo - w rodzinie odszedł ktoś nam bliski, nagle, niespodziewanie, a ja tuż przed świętami zaczęłam chorować. Najpierw pojawił się katar, ale już w święta było gorzej - przyszła do mnie grypa. I dała mi w kość... Przez kilka dni leżałam i byłam tak słaba, że nie mogłam niczego zrobić. Do dziś nie czuję się dobrze, ale już poruszam się. W czasie choroby nie mogłam ani czytać, ani pisać, ani robić na drutach. Na szczęście od trzech dni mogę! I oto efekt:




Pomimo ciepła na zewnątrz ja jeszcze chwilę będę nosić taką właśnie cienką czapkę. Jest podwójna, zrobiona szydełkiem półsłupkami. I ma metkę!


Chusta powstała z trójkolorowego motka:




Chustę robiłyśmy razem z Justynką - wybrałyśmy wzór i każda robiła swoją wersję. Jak już poczuję się lepiej i zrobi się cieplej, na pewno zrobimy naszym chustom wspólną sesję. Wówczas będzie można je podziwiać w całej okazałości. Na razie pokazuję tylko takie domowe zdjęcia.

Dane techniczne:
włóczka:  kolorowe motki - na czapkę kolor brzoskwiniowy, cztery nitki, na chustę własny dobór kolorów, motek trzynitkowy.
druty i szydełko: druty 2,5 mm, szydełko 3 mm
wzór: na czapkę - własny, czyli "z głowy" - zwykły prostokąt, zszyty. Na chustę: zmodyfikowany The Kohi Shawl

Komplet wyszedł idealny na wiosnę. 

A na koniec - pozwolę sobie pokazać obraz autorstwa mojej córci (która, niestety, też teraz choruje...)


Farby akrylowe na podobraziu.

A ja mam teraz w głowie dwa projekty - pierwszy, to bluzeczka dla córci (baaaaardzo artystyczna, więc trudna dla mnie do wykonania...) oraz resztkowy sweter, który chcę robić razem z Małgosią

Miłego tygodnia! Nie chorujcie!

Asia




10 komentarzy:

  1. Delikatny komplecik w sam raz na wiosnę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet! Dużo zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet. Bardzo mi się czapeczka podoba.. Idealna na wietrzną pogodę. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W czapeczce chodzę cały czas - jest delikatna, chroni przed wiatrem czy niedużym chłodem, ale nie czuję jej zupełnie na głowie. I to jest jej ogromny plus :)

      Usuń
  4. Asiu, dużo zdrowia dla całej rodzinki! Ciekawe jak komplety będą wyglądać razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czekamy z Justynką na lepszą pogodę.

      Usuń
  5. Cudny kolorek, taki pudrowy, bardzo romantycznie i wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kolorki idealnie pasują do moich wiosennych płaszczyków i marynarek - lubię je bardzo.

      Usuń