czwartek, 30 kwietnia 2015

Czapka kwietniowa

Dziś wpis na szybko. Oto moja czapka kwietniowa:


Czapka jest do kompletu z kominem i mitenkami:


Zrobiona jest z mieszanki wełny i akrylu (50% na 50%), podwójna nitka, druty 5 mm.

Wpis krótki, ponieważ zaraz zaczynam pakowanie i wyjeżdżam. Jednocześnie przepraszam Uczestniczki zabawy organizowanej przez Olę za to, że nie odwiedzę ich stron i nie zostawię komentarzy - jadę bez komputera. Odwiedzę Was po powrocie.
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu majowego!!!
Asia


8 komentarzy:

  1. Fajny komplecik :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba cały ten komplet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udał Ci się ten komplecik, prosty wzór też może być efektowny.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemny komplecik:-)
    Mam nadzieję, że wypoczynek się udał, chyba, że jeszcze trwa... Tak czy inaczej - pięknej pogody i bogatych wrażeń:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolor, ten morski. Udanych wakacji! :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalny pomysł na dopasowanie kompleciku! Oglądałam też zdjęcia ze spotkania robótkowego, uśmiechy na twarzach mówią więcej niż jakiekolwiek słowa! Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  7. O przypomnialas mi o zabawie u Oli, zapomnialam obfocic moje czapki, ale teraz chyba zrobie sobie przerwe na czapki (moze tylko taka przeciwsloneczna zrobie). Twoja czapeczka super. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń