piątek, 10 października 2014

Żółty komplecik

Bardzo szybko powstała chusta dla córci. Zrobiłam ją ze sprutego szalika - w ubiegłym roku powstał dla niej komplet - czapka i szalik, ale szalik zupełnie mi nie wyszedł - był cienki i baaaardzo długi (taki, że Mała musiała nim motać szyję cztery razy!). I tak oto wygląda gotowy komplet dla córci:



Dane techniczne: włóczka Comfort Inter Fox 100% akryl, czapka - szydełko, chusta - druty 4,5 mm.
Chusta powstała dokładnie według tego wzoru - zależało mi na chuście, czy raczej - chusteczce - szerokiej, ale niezbyt dużej. Chciałam, żeby dobrze opatulała szyję, a nie ramiona. Bo to taka chusteczka na szyję, zamiast szalika. Nie wiem jeszcze, jak spełnia swą funkcję, bo jeszcze jest wilgotna, w związku z czym Mała nie mierzyła jej jeszcze (ale już wyraziła swą radość z jej posiadania :)

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia!!!
Asia


21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, to dokładnie ta z ubiegłego roku. Na szczęście jest jeszcze dobra :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy powstają! :) Ja też szykuję się powoli na jesień/zimę.
    Widzę, że chcesz przeczytać Koronę - mój mąż właśnie czyta i mówi, że świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O - to dobrze wiedzieć, że ciekawa jest. Uwielbiam Cherezińską - od niej zaczęłam moją przygodę z Wikingami :)

      Usuń
  4. Komplecik cudowny. Myślę, że mojej córci również przypadłby do gustu :)
    Pa, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wahałam się, czy dodawać do chusty ten czerwony kolor, ale Małej akurat te kolorki spodobały się najbardziej - czyli - dzieciom trzeba kolorowo!

      Usuń
  5. Świetna przeróbka :-) Piękna chusta i śliczna czapka. Wspaniały komplet.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplecik, taki radosny:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności! Bardzo wesołe i pełne energii kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ,córcia będzie pięknie wyglądała .
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplecik - taki radosny.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny komplecik, w prostocie jest piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolorki dobrałaś, dla dziewczynki idealne. Cudo komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, komplecik jest uroczy :) Córcia chyba jest zadowolona :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny komplecik w bardzo optymistycznym kolorze.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodki komplecik i kolorki takie dziewczęce. Na pewno właścielka będzie w nim dumnie paradować.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny, radosny komplecik dla małej damy! Teraz tylko życzyć słonecznej jesieni, by sprzyjała spacerom !

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny, radosny komplecik. Bardzo ładnie ozdobiłaś czerwoną włóczką. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń